خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,710

آرتتا : نشان دادیم جایگاه چهارم حق ماست

آرتتا : نشان دادیم جایگاه چهارم حق ماست
میکل آرتتا از پیروزی بزرگ آرسنال مقابل وست هم صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، آرسنال در جریان یکی از مهم ترین بازی های هفته لیگ برتر، توانست وست هم را با نتیجه ۲-۰ از پیش رو بردارد. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در مصاحبه پس از بازی گفت:

واقعا از عملکرد تیم، کیفیتی که ارائه دادیم، انرژی، اشتیاق و هواداران راضی هستم. لحظات خیلی خوبی را در این بازی تجربه کردیم. حریف بسیار دشواری در پیش داشتیم. وست هم همیشه می تواند آن راه حل لازم را پیدا کند و از بسیاری جهات، تیم خطرناکی است. به نظرم آنها را به خوبی کنترل کردیم، پس احترام برای این بچه ها. گل اول فوق العاده ای زدیم، این کاری است که گابریل مارتینلی توانایی انجامش را دارد. او همیشه برای حریف یک تهدید به حساب می آید، سرعت خیلی خوبی دارد و می تواند از آن بهره بگیرد. گل دوم هم حاصل یک ضدحمله خوب بود.

حیف شد که پنالتی از دست رفت، در غیر این صورت می توانستیم با آرامش بیشتری بازی را دنبال کنیم؛ آرامشی که مقابل این تیم ها کمیاب است زیرا تیمی چون وست هم می تواند از هر حرکتی، گل بسازد. این جدال، یک بازی بزرگ برای ما بود و نشان دادیم ظرفیت و تونایی صعود در جدول و قرار گرفتن در رده چهارم را داریم. به نوعی می توان گفت که یک بیانیه صادر کردیم. ما در خانه بسیار قوی ظاهر شده بودیم و بنابراین نیاز داشتیم که مقابل یک تیم خوب، عملکرد خوبی داشته باشیم و به نظرم این کار را هم با موفقیت انجام دادیم.

تاثیر حواشی اوبامیانگ روی تیم؟ آنها کاملا متمرکز بودند. بازیکنان می خواستند نشان دهند که ما چقدر به عنوان یک تیم قدرتمند هستیم. عملکرد، نگرش و تعهدی که امروز این بازیکنان نشان دادند، دقیقا همان چیزی بود که ما به عنوان یک باشگاه، نمایانگر آن هستیم.توقع من از هر بازیکن این است که به ارزش های خودش پایبند باشد. بعدا در مورد اوبامیانگ صحبت خواهیم کرد، امشب می خواهم در مورد بازی صحبت کنم. او برای حضور در این بازی صلاحیت نداشت. بازی امشب تمام شد. در آینده نزدیک درباره آن صحبت خواهیم کرد.

برچسب‌ها: آرسنال میکل آرتتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 Peugeot Pars1400/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi