خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لورن کوشیلنی از فوتبال خداحافظی کرد

لورن کوشیلنی از فوتبال خداحافظی کرد
لورن کوشیلنی، کاپیتان اسبق آرسنال تصمیم به بازنشستگی گرفت

لورن کوشیلنی، مدافع 36 ساله فرانسوی پس از گذشت چند ماه از جدایی‌اش از بوردو، تصمیم گرفت از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

مستر90 | به گزارش گل، لورن کوشیلنی مدافع پیشین آرسنال، بوردو و تیم ملی فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در روزنامه Sud Ouest فرانسه، تصمیم به خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را اعلام کرد. بوردو که در انتهای جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد، با وجود مشکلاتش تصمیم گرفت بنوا کوستیل دروازه‌بان باتجربه خود به همراه لورن کوشیلنی، کاپیتان تیم را از ترکیب کنار بگذارد. گفته می‌شود اتهام کنارگذاشته شدن این دو از ترکیب اصلی، نژادپرستی بوده است.

لورن کوشیلنی که فوتبالش را در سال 2003 از باشگاه گنگام فرانسه شروع کرد، در سال 2009 با انتقالی 12.5 میلیون یورویی از لوریان فرانسه به آرسنال پیوست. کوشیلنی به مدت نه سال در خط دفاعی آرسنال به میدان رفت و توانست بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را به بازو ببندد. کوشیلنی همراه با آرسنال توانست سه مرتبه قهرمان FA Cup و دو مرتبه قهرمان کامیونیتی شیلد شود. این مدافع 36 ساله، 51 بار پیراهن تیم ملی فرانسه را پوشید و در یورو 2016 توانست نایب قهرمان یورو شود. اگرچه کوشیلنی به دلیل پارگی تاندون آشیل، جام جهانی 2018 را از دست داد و نتوانست قهرمانی جهان را تجربه کند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لورن کوشیلنی آرسنال لیگ فرانسه بوردو اخبار بوردو اخبار فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 Sporties_fa@1401/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi