خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

دشان: پایت و مانداندا هنوز برای بازگشت به تیم ملی شانس دارند

دشان: پایت و مانداندا هنوز برای بازگشت به تیم ملی شانس دارند
سرمربی فرانسه می‌گوید بازیکنان مارسی در سال منتهی به جام جهانی، برای بازگشت به جمع ملی‌پوشان شانس دارند.

دیدیه دشان در مصاحبه‌ای با روزنامه محلی مارسی، در خصوص دعوت دوباره از دیمیتری پایت و استیو مانداندا به تیم ملی فرانسه صحبت کرد.

به گزارش مستر90 و به نقل از GFNF، هافبک بازیساز مارسی از سال ۲۰۱۸ دیگر در تیم ملی حضور ندارد ولی عملکرد خوب اخیرش در رده باشگاهی، مبحث بازگشت او به جمع ملی‌پوشان را مطرح کرده است. سرمربی پیشین مارسی همچنین تاکید دارد که دروازه‌بان با تجربه این تیم (که در فصل جاری از جمع ملی‌پوشان کنار گذاشته شد) می‌تواند در آینده دوباره به تیم ملی برگردد.

او در مقطعی نقش مهمی را عهده‌دار بود؛ حتی می‌توانم بگویم یک نقش تعیین کننده. از آن زمان، بازیکنان دیگری ظهور کرده‌اند. همانند استیو (مانداندا)، او هم هنوز می‌تواند به تیم ملی فرا خوانده شود. وقتی چنین حرفی می‌زنم، مردم آن را جدی نمی‌گیرند و تصور می‌کنند دیگر هرگز بازگشتی در کار نیست. ولی من جدی هستم. همه چیز به شرایط بستگی دارد. (در مورد مانداندا) باید گفت که تیم ملی فرانسه بازتاب وقایع فوتبال در رده باشگاهی است. متاسفانه او این روزها چندان بازی نمی‌کند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه دیمیتری پایت دیدیه دشان لیگ فرانسه المپیک مارسی استیو مانداندا اخبار فرانسه اخبار المپیک مارسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

192 Sporties_fa@1401/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi