خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

جورجینیو: تا آخر عمرم بابت ازدست دادن آن دو پنالتی رنج میکشم

جورجینیو: تا آخر عمرم بابت ازدست دادن آن دو پنالتی رنج میکشم
در ناکامی بزرگ آتزوری، نقش جورجینیو از همه پررنگ تر بود.

پس از شکست 1-0 ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی و ناکامی دوباره آتزوری از رسیدن به جام جهانی، جورجینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

جورجینیو که در مرحله مقدماتی با از دست دادن 2 ضربه پنالتی مقابل سوئیس، سرنوشت صعود ایتالیا را به پلی آف کشاند، در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

توضیح آنچه اتفاق افتاد، دشوار است. خیلی دردناک است. راستش را بخواهید، من هنوز باور ندارم. فکر نمی‌ کنم مشکل از فقدان خلاقیت بوده باشد، زیرا همیشه بر مسابقات تسلط داشتیم و موقعیت‌ های زیادی خلق می‌ کردیم. متأسفانه نتوانستیم توپ ها را گل کنیم. ما فوتبال خوبی بازی کردیم، تابستان گذشته قهرمان اروپا شدیم اما متأسفانه در چند بازی اخیر اشتباهات کوچکی مرتکب شدیم و نتوانستیم آنها را جبران کنیم. این اشتباهات کوچک تفاوت را ایجاد کرد.
از دست دادن دو پنالتی مقابل سوئیس؟ فکر کردن به آن برای من دردناک و آزاردهنده است. هنوز به آن فکر می‌ کنم و تا آخر عمرم مرا آزار می‌ دهد. دو بار قرار گرفتن در آن موقعیت و ناتوانی در کمک به تیم و کشورم، رنجی است که برای همیشه تا آخر عمر با من خواهد بود و بر من سنگینی می کند. مردم می گویند ما باید سرمان را بلند کنیم و ادامه دهیم، اما این سخت است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا جورجینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 Esteghlal Fc‌1401/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi