خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

با این دو شرط؛ لوا آماده تمدید با بایرن است

با این دو شرط؛ لوا آماده تمدید با بایرن است
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، آماده است در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کند.

قرارداد لواندوفسکی با باشگاه بایرن در تابستان 2023 به پایان می‌رسد و این بازیکن از همین حالا به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.

این مهاجم لهستانی در طول چند فصل اخیر یکی از مهره‌های کلیدی بایرن در کسب موفقیت‌ها و قهرمانی‌ها بوده و درخشش خیره‌کننده او باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایطش را زیر نظر داشته و علاقه بسیاری به جذب او داشته باشند.
در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این بازیکن و پیوستن او به بارسلونا در پایان فصل جاری به گوش رسیده اما روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که لوا آماده است تا قراردادش را با بایرن تمدید کند اما برای این کار دو شرط دارد.
این بازیکن از بایرن خواسته که قرارداد دو ساله تا سال 2025 با او به امضا برساند و در عین حال دستمزد او را که گفته می‌شود در حدود 24 میلیون یورو در سال است، افزایش دهد.

بایرن معمولا قرارداد بازیکنان بالای 30 سال را تنها یک سال تمدید می‌کند و این شرایط در حال حاضر برای توماس مولر و مانوئل نویر نیز صدق می‌کند اما این احتمال وجود دارد که مدیران این باشگاه با توجه به جایگاه لواندوفسکی و اهمیت حضور او در این تیم، استثنایی برای این بازیکن قائل شوند.
اما نکته مهم‌تر مربوط به بحث دستمزد این بازیکن است، چرا که او همین حالا و در سن 33 سالگی بیشترین دستمزد را در بایرن دریافت می‌کند و افزایش قابل توجه این مبلغ ممکن است روی درخواست‌های سایر بازیکنان این تیم نیز تاثیرگذار باشد که باعث نگرانی مدیران این باشگاه شده است.
این در حالی است که بسیاری از نشریات آلمانی در چند روز اخیر مدعی شده‌اند که باشگاه بایرن آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی بیشتر از 40 میلیون یورو، این بازیکن را به فروش برساند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا رابرت لواندوفسکی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

59 ღ میسون مونت ღ1401/02/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi