خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

مارکوس رشفورد و درگیری لفظی با هوادار منچستریوناید

مارکوس رشفورد و درگیری لفظی با هوادار منچستریوناید
مارکوس رشفورد در خصوص حواشی اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، در ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای که روز چهارشنبه در توییتر دست به دست شد، هواداران منچستریونایتد پس از پایان بازی با اتلتیکو مادرید در محوطه بیرونی ورزشگاه اولدترافورد منتظر خروج بازیکنان بودند. ظاهرا در همین حین، یک نفر از عملکرد رشفورد انتقاد می‌کند که واکنش مهاجم شیاطین سرخ را در بر دارد. او رو به فرد مورد نظر می‌کند، چیزی به او می‌گوید و سپس با مأمور امنیتی ورزشگاه صحبت می‌کند. در ویدیوی موجود، این مکالمات نامفهوم هستند. در توییتر ادعا شده است که رشفورد علاوه بر نشان دادن انگشت میانی خود به فرد معترض، به او گفته است: «توی احمق فکر می‌کنی چه گندی هستی؟ از آنور بیا و این را رو در رو به من بگو».

حالا رشفورد متنی با عنوان «هر داستانی، ۲ جنبه دارد» در توییتر منتشر کرده است تا به تشریح وقایع رخ داده بپردازد.

یک ویدیو می‌تواند هزاران حرف را ترسیم کند و در این مورد، موجب انتشار اطلاعات نادرست در شبکه‌های اجتماعی شود. من به مدت چندین هفته به باد طعنه گرفته شدم، تهدید شدم و زیر سوال رفتم و شب قبل، احساساتم بر من غلبه کرد. من یک انسان هستم. وقتی هر روز آن وقایع را در مورد خودت بخوانی و بشنوی، تحت تاثیر آن‌ها قرار می‌گیری. هیچکس بیش از خودم، منتقد عملکرد من نیست. ولی چیزی که شما در این ویدیو می‌بینید، تمام ماجرا نیست. من به محض این که پای خودم را از زمین بازی بیرون گذاشتم، بد و بیراه شنیدم. این توهین‌ها فقط فوتبال مرا هدف نگرفته بودند. آن‌ها دنبال این بودند که من واکنشی نشان بدهم. همه تلفن به دست آماده بودند. البته که باید به راهم ادامه می‌دادم و آن چیزها را نادیده می‌گرفتم چون این چیزی است که از ما انتظار می‌رود، این طور نیست؟

رشفورد ادامه می‌دهد:

من می‌خواهم دو چیز را روشن کنم. اول این که، من به کسی که اهانت می‌کرد گفتم: «بیا و این را رو در رو به خودم بگو» (شاهدان می‌توانند این را تایید کنند) و دوم، من با انگشت اشاره به آن هوادار گفتم که بیا و این را به خودم بگو. من انگشت وسطم را نشان ندادم. حق چنین چیزی را ندارم. این در مرام من جایی ندارد. من ناراحت و مأیوس هستم. و اگرچه در آن لحظه احمقانه رفتار کردم، ولی من هم انسان هستم.

برچسب‌ها: مارکوس راشفورد منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

144 Reza Wampire1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi