خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,115

فرار از دست رونالدو به آغوش بارسلونا!

فرار از دست رونالدو به آغوش بارسلونا!
مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی و 24 ساله منچستریونایتد مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

فصل برای مارکوس راشفورد به دشواری و با مصدومیت آغاز شد و این مهاجم جوان هنوز قادر به راهیابی به ترکیب ثابت یونایتد نبوده است. قرارداد فعلی مارکوس راشفورد با یوناییتد در تابستان سال 2023 تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

نشریه موندو دیپورتیوو با انتشار گزارشی مدعی شد بارسلونا نام مارکوس راشفورد را در لیست خرید او قرار داده و ادامه وضعیت دشوار انگلیسی برای حضور در ترکیب یونایتد، کاتالان ها را امیدوار به خرید این بازیکن در فصل تابستان پیش رو کرده است.

علاوه بر کریستیانو رونالدو، مارکوس راشفورد باید با ستاره هایی چون جیدون سانچو، ادینسون کاوانی، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود رقابت کند و بدین ترتیب کار ستاره انگلیسی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت دشوارتر از قبل شده است.

علاوه بر این، یونایتد با خرید آمد دیالو جوان از آتالانتا با مبلغی بیش از 20 میلیون یورو برای فصل زمستان، حالا شاهد ترافیک بیشتری در خط حمله خود است و این شرایط ممکن است مارکوس راشفورد را مجاب به جدایی از این تیم بکند. البته بارسلونا سه سال پیش نیز یک بار برای جذب راشفورد وارد غمل شد که در آن مقطع توافقی بین طرفین صورت نگرفت.

به جز بارسلونا، پاری سن ژرمن نیز بی میل به توافق با مارکوس راشفورد نیست و در صورت جدی تر شدن شایعه جدایی این بازیکن از یونایتد، باشگاه متمول فرانسوی نیز برای خرید او اقدام خواهد کرد. از ارلینگ هالند نیز به عنوان یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله نام برده شده، اما به نظر می رسد جذب بازیکنی مانند مارکوس راشفورد برای این تیم راحت تر خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا مارکوس راشفورد منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 ☫ ایران ☫1400/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi