خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

موناکو 3-0 PSG؛ دلار ها مقابل شاه موناکو سوختند!

موناکو 3-0 PSG؛ دلار ها مقابل شاه موناکو سوختند!
به گزارش مستر90، PSG بعد از شکست عجیب مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان، حالا عصر امروز مقابل موناکو نیز حرفی برای گفتن نداشته و با سه گل مغلوب این تیم شد.

موناکو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال گولووین از روی نقطه کرنر می‌توانست به گل برسد، اما ضربه سر بن یدر توسط جیجی دوناروما دفع شد. در دقیقه 21 این بار مارتینز بود که مقابل دروازه PSG شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما دوناروما این بار نیز واکنش خوبی نشان داد.

اما دقایقی بعد حملات موناکو بالاخره نتیجه داد. ارسال زمینی فوفانا از سمت راست با ضربه دقیق و تمام کننده بن یدر همراه شد و دروازه PSG برای اولین بار در این دیدار باز شد.

در اواخر نیمه اول پاریس فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه مارکو وراتی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 0-1 موناکو به اتمام رسید.

PSG نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و کیلیان امباپه در همان دقایق ابتدایی فرصت مناسبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او از روی خط، توسط بادیاشیله بازگردانده شد. اما در دقیقه 67 این موناکو بود که باز هم به گل رسید. ارسال زمینی آگوئیلار از سمت راست با ضربه وولند در شرایطی نامتعادل در مرکز محوطه همراه شد و موناکو 0-2 از حریف خود پیش افتاد.

در اواخر مسابقه و با خطای پرنسل کیمپمبه روی وولند بود که موناکو صاحب یک ضربه پنالتی هم شد. بن یدر پشت توپ قرار گرفته و ضربه او بعد از برخورد به تیرک وارد دروازه PSG شد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و PSG با همان سه گل مغلوب موناکو شد.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه موناکو اخبار موناکو PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Sporties_fa@1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi