خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ژاوی علیه 6تایی‌ شدن، حمله رئال به رکورد تاریخی؟

ژاوی علیه 6تایی‌ شدن، حمله رئال به رکورد تاریخی؟
رئال مادرید در تاریخ ال کلاسیکوها صاحب رکورد هفت برد متوالی بر بارسلوناست و امشب این شانس را دارد تا یک قدم دیگر به رکورد تاریخی نزدیک‌تر شود؛ ژاوی اما مانع بزرگی در این راه است.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی دیگر در برنابئو رئال مادرید و بارسا به مصاف هم خواهند رفت. این تقابل شماره 249 دو تیم است و رئال مادرید توانسته در این رویارویی‌ها صاحب 100 برد شود. بارسا 96 بار پیروز شده و 52 بازی هم مساوی شده است. رئال 415 بار دروازه بارسا را باز کرده و 404 بار نیز دروازه‌اش به روی آبی‌اناری‌ها گشوده شده است.

این بازی می‌تواند سومین برد فصل رئال برابر بارسا را رقم بزند. بازی رفت دو تیم در نوکمپ را رئال 1-2 برد و در نیمه نهایی سوپرکاپ نیز رئال 3-2 به پیروزی رسید. کهکشانی‌ها در 5 بازی متوالی توانسته‌اند بر بارسا پیروز شوند و آخرین برد بارسا به سه سال قبل یعنی مارس 2019 بر می‌گردد که با گل ایوان راکیتیچ در برنابئو، بارسا پیروز شد.

با همان برد بارسا توانست در تعداد پیروزی‌ها از رئال پیش بگیرد. مساله‌ای که از 1931 بی سابقه بود. سال 1931 وقتی بارسا در ال کلاسیکوی شماره 13 رئال را 3-1 شکست داد توانسته بود در تعداد پیروزی‌ها از باشگاه مادریدی پیش بیفتد(6 برابر پنج).

بهترین روند پیروزی‌های رئال بر بارسا بین سال‌های 1962 تا 1965 بود که در هفت ال کلاسیکوی متوالی توانستند به پیروزی برسند. امشب بارسا برای ششمین بار مغلوب می‌شود یا نتیجه بازی چیز دیگری خواهد شد؟

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 ☫ ایران ☫1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi