خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

رئال مادرید- بارسلونا؛ تاریخ را تغییر خواهم داد!

رئال مادرید- بارسلونا؛ تاریخ را تغییر خواهم داد!
نشریات اسپانیایی مطابق انتظار تیتر یک خود را به ال‌کلاسیکوی حساس امشب اختصاص داده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید بر خلاف سال‌های اخیر، ال‌کلاسیکوی برگشت این فصل تاثیر چندانی بر شرایط جدول ندارد و همان‌طور که ژاوی در نشست پیش از مسابقه خود اشاره کرد، بازگشت بارسلونا به کورس قهرمانی دشوار و پیچیده خواهد بود. اما بلوگرانا که در هفته‌های اخیر با ژاوی متحول شده، به دنبال اعاده حیثیت در خانه رئال مادرید است و تیم کارلو آنچلوتی نیز نمی‌خواهد شاهد قطع شدن روند بدون شکست خود در برنابئو در فصل جاری باشد.

نشریه مارکا جدولی جالب طراحی کرده که در ستون‌های افقی کلماتی چون رودریگو، دمبله، افتخار، احساسات، حیاتی و ال‌کلاسیکو دیده شده و این نشریه مادریدی این لغات را کلیدواژه‌های مسابقه حساس امشب می‌داند.

نشریه آ.اس با تیتر "مسئله غرور و حیثیت" به استقبال ال‌کلاسیکو رفته و مدعی شد رئال مادرید می‌خواهد در این دیدار به قهرمانی احتمالی خود مهر تایید بزند و بارسلونا نیز قصد دارد نشان دهد واقعا به روزهای خوب بازگشته است.

اما نشریه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو با اشاره به روند خوب بارسلونا در ماه‌های اخیر با ژاوی، از تیتر "ال‌کلاسیویی برای رشد بیشتر"، پیش از این دیدار حساس استفاده کرده است.

نشریه اسپورت نیز تیتر یک خود را به عبارت "تاریخ را تغییر خواهم داد" اختصاص داده و مدعی شد بارسلونا به دنبال پایان دادن به روند ناکامی و کسب پیروزی برابر رئال مادرید از سال 2019 است.

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

107 ☫ ایران ☫1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi