خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

دردسر مصدومیت دِست؛ روی شانه گاوی تا هتل

دردسر مصدومیت دِست؛ روی شانه گاوی تا هتل
مصدومیت سرجینیو دِست، مدافع بارسلونا، صحنه جالبی را در استانبول رقم زد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ اروپا را برابر گالاتاسرای برگزار کرد و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
با توجه به تساوی بدون گل دو تیم در دیدار رفت در ورزشگاه نوکمپ، شاگردان ژاوی هرناندز با این نتیجه موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند.
جرارد پیکه در جریان این بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد اما گفته می‌شود که مصدومیت او جدی نیست و به بازی برابر رئال مادرید می‌رسد.
با این حال شرایط دِست چندان خوب به نظر نمی‌رسد و با اعلام رسمی باشگاه بارسلونا، این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در ال‌کلاسیکوی روز یکشنبه همراهی کند.

دِست پس از پایان بازی برابر لیگ اروپا قصد داشت به هتل برگردد و تصاویری از این بازیکن آمریکایی منتشر شده که نشان می‌دهد گاوی، هم تیمی او، این بازیکن را روی شانه‌اش قرار داده و به سمت هتلی در استانبول که محل اقامت اعضای تیم بارسلونا بود در حرکت است.

این مصدومیت خبر بدی برای این بازیکن، بارسا و البته تیم ملی آمریکاست که باید سه بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برابر مکزیک، پاناما و کاستاریکا برگزار کند اما قادر به استفاده از این بازیکن در ترکیبش نخواهد بود.
با این حال شرایط برای ژاوی بهتر است، چرا که انتظار می‌رفت در دیدار برابر رئال مادرید از دنی آلوس که تجربه بیشتری از حضور در دیدارهای حساس دارد در ترکیب تیمش استفاده کند.
هنوز مشخص نشده که مدت زمان دوری دِست از میادین چند هفته است اما آزمایشات اولیه نشان داده که او تا چند هفته آینده در اختیار کادر فنی بارسا نخواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا گاوی سرجینو دست

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 ☫ ایران ☫1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi