خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

ال‌کلاسیکو برای جایزه پسر طلایی 2022

ال‌کلاسیکو برای جایزه پسر طلایی 2022
به نظر می‌رسد رقابت اصلی امسال برای جایزه پسر طلایی بین دو ستاره رئال مادرید و بارسلونا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، از سال 2022 نشریه ایتالیایی توتواسپورت اقدام به معرفی پسر طلایی سال می‌کند. جایزه "GOLDEN BOY" به بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا اهدا می‌شود و پیش از این بازیکنانی چون لیونل مسی، ماتایس دلیخت، پل پوگبا، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و اخیرا پدری موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

چهارشنبه توتواسپورت 100 نامزد اولیه این جایزه برای سال 2022 را اعلام کرد و در وب‌سایت این نشریه نیز می‌توان به بازیکن مدنظر رای داد. تا به اینجا از مجموع 500 هزار رای، پی‌یرو هینکاپی، مدافع اکوادوری لورکوزن در رده نخست قرار دارد و ادواردو کاماوینگا و گاوی در رده‌های بعدی قرار دارند. اکوادوری‌ها برای رای دادن به هینکاپی بسیج شده‌اند و به همین دلیل او فعلا گوی سبقت را ربوده اما این رای گیری نقش مهمی در برنده نهایی ندارد.

از میان 100 نامزد، 20 نفر به دور نهایی راه می‌یابند و سپس 30 روزنامه نگار منتخب از سراسر دنیا برنده نهایی را انتخاب خواهند کرد. برنده، هر سال ماه دسامبر مشخص می‌شود ولی به دلیل برگزاری جام جهانی در قطر، قرار است 15 اکتبر، پسر طلایی 2022 معرفی شود. طبق ادعای مارکا، رقابت نهایی بین ستاره فرانسوی رئال، ادواردو کاماوینگا و گاوی، پدیده بارسا باشد. کاماوینگا سال گذشته با 40 میلیون یورو به رئال پیوست و در مقطع پایانی فصل توانست نقش موثری در قهرمانی‌های رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کند.

او در فینال چمپیونزلیگ برابر لیورپول هم به میدان رفت. گاوی هم با 17 سال سن خیلی زود به پیراهن بارسا و تیم ملی اسپانیا رسید و بسیار خوش درخشید.

برچسب‌ها: بارسلونا گاوی رئال مادرید ادواردو کاماوینگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

93 بـارسـلـونــا1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi