خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انریکه: سبک بازی تیم ژاوی را دوست دارم

انریکه: سبک بازی تیم ژاوی را دوست دارم
لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از عملکرد ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در این وقفه دیدارهای ملی قرار است دو بازی دوستانه برابر آلبانی و ایسلند برگزار کند.
فهرست افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا اعلام شده و انریکه نیز درباره شرایط این تیم، بازیکنان و مسائل دیگری با خبرنگاران صحبت کرده است.
انریکه درباره پدری، ستاره جوان بارسلونا، گفت:« من شاهد پیشرفت قابل توجه او هستم. تماشای چنین بازیکنانی لذتبخش است چون او می‌تواند شرایط تیم را تغییر دهد. او جسارت پیشروی و زدن گل‌های بیشتر را دارد و ما از این که او را در این تیم داریم خوشحال هستیم.»
این مربی اسپانیایی درباره مقایسه این بازیکن با لیونل مسی اظهار داشت:« من درباره او با ژاوی حرف نزده‌ام. فکر می‌کنم پدری از مقایسه شدن با اینیستا خسته شده باشد، پس مقایسه کردن او با مسی خیلی هم مقایسه بدی نیست. اما این بازیکن هنوز راه زیادی در پیش دارد که متعلق به خودش است، نه مسی و اینیستا.»

سرمربی سابق بارسلونا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد ژاوی روی نیمکت این تیم اضافه کرد:« من مربیان با سبک هجومی را دوست دارم و ژاوی هم یکی از آنها است. سبک هجومی او به خاطر گل‌هایی که می‌زند نیست، بلکه به خاطر بازیکنانی است که انتخاب می‌کند. ما به دنبال ویژگی‌های مشابهی هستیم.»
او همچنین با اشاره به شرایط غیرعادی پیش آمده برای باشگاه چلسی پس از تحریم رومن آبراموویچ اظهار داشت:« من هنوز با آسپیلیکوئتا و مارکوس یورنته صحبت نکرده‌ام. این شرایط دشواری است که آنها در چلسی با آن روبرو شده‌اند اما از این که نام‌شان را در فهرست تیم ملی ببینند خوشحال خواهند شد.»
انریکه همچنین در پاسخ به سوالی درباره جرارد پیکه مدعی شد که او همچنان بازیکن تیم ملی اسپانیاست و اگر بخواهد می‌تواند در این تیم حضور داشته باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی لوئیس انریکه تیم ملی اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 ☫ ایران ☫1400/12/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi