خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

انصراف رسمی پدیده بارسا از بازی برای مراکش

انصراف رسمی پدیده بارسا از بازی برای مراکش
عبدالصمد ازلزولی بازیکن 20 ساله مراکشی الاصل بارسلونا از بازی برای تیم ملی کشورش انصراف دارد.

تا چند روز پیش به نظر می رسید عبدالصمد الزلزولی ملقب به عبده، ستاره جوان بارسلونا در مورد انتخاب تیم ملی خود به نتیجه قطعی رسیده و قصد دارد برای مراکش به میدان برود. نام این بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی مراکش برای جام ملت های آفریقا قرار داشت و البته بارسلونا امیدوار بود عبده در اردوی تیم مانده و در بازی سوپرکاپ مقابل رئال مادرید در میدان حاضر شود.

وحید هلیل هودزیچ سرمربی مراکش به هر نحوی خواهان حضور الزلزولی در ترکیب مراکش بود و در مصاحبه اخیر خود ابراز امیدواری کرد آنها با بارسلونا در این رابطه به توافقی دو طرفه دست یابند.

دقایقی پیش اما نشریات اسپانیایی خبر از ارسال نامه ای رسمی از سوی عبده به فدراسیون فوتبال مراکش دادند که در آن او ضمن انصراف از بازی برای کشور زادگاهش، تایید کرده است که قصد دارد برای اسپانیا به میدان برود. به این ترتیب عبده از شرکت در جام ملت های آفریفا که از 10 روز دیگر شروع خواهد شد صرفنظر کرد و امیدوار است از سوی لوئیس انریکه به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

عبده از 11 سالگی وارد آکادمی فوتبال هرکولس شد و تابستان گذشته بود که به بارسلونا پیوست. او دو روز پیش گذرنامه اسپانیایی خود را نیز دریافت کرد تا مشکلی برای همراهی لاروخا نداشته باشد. عبده پس از آمدن ژاوی به بارسا هفت بازی برای آبی اناری ها انجام داده و یک گل نیز زده است.

برچسب‌ها: بارسلونا عبدالصمد ازلزولی تیم ملی مراکش تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه ژاوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

82 ☫ ایران ☫1400/10/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi