خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پاتریس اورا:وقت برد فرانسوی و هنگام باخت سنگالی بودم!

پاتریس اورا:وقت برد فرانسوی و هنگام باخت سنگالی بودم!
پاتریس اورا مدعی شد بزرگ شدن در فرانسه دلیل ترجیح دادن بازی در این تیم نسبت به سنگال بوده است.
به گزارش مستر90، پاتریس اورا در شهر داکار و در سنگال به دنیا آمده و به جز این تیم و فرانسه، حتی می‌توانست برای تیم هایی چون کیپ ورد یا گینه نیز بازی ‌کند. اما در نهایت پاتریس اورا در آگوست 2004 برای اولین بار برای خروس ها به میدان رفته، در نهایت 81 بار شانس پوشیدن لباس تیم ملی فرانسه را پیدا کرده و نایب قهرمان جام جهانی 2006 نیز شد. پاتریس اورا دوران باشگاهی درخشانی نیز داشته و 21 جام مهم از جمله پنج عنوان لیگ برتر، سه جام اتحادیه و یک لیگ قهرمانان 2007 در دوران حضورش در منچستریونایتد نیز به دست آورد. حالا پاتریس اورا در مورد دلایل انتخاب بازی در تیم ملی فرانسه صحبت کرده است.

پاتریس اورا گفت: "من همیشه به بازیکنان می گویم تیم ملی خود را با دقت انتخاب کنند. من در سنگال به دنیا آمدم، پس می توانستم هم برای تیم ملی سنگال و هم تیم ملی فرانسه بازی کنم و در آن مقطع برای تصمیم گیری با پدر و مادرم صحبت کردم. البته من در فرانسه بزرگ شدم و انتخاب من برای بازی کردن در ترکیب این تیم طبیعی بود، زیرا شما فقط به بازی در کنار بازیکنان بزرگ فکر می کنید و در واقع نوعی سیاست نیز در تصمیم گیری در این خصوص دخیل است.

اما همانطور که می دانید وقتی با لباس تیم ملی فرانسه پیروز می شوید یک بازیکن فرانسوی هستید، اما وقتی ناگهان شکست می خورید پاسپورت سنگالی خود را دوباره دریافت کرده و اهل این کشور می شوید. به همین دلیل است که وقتی قرار است تصمیم نهایی خود را بگیرید باید واقعاً مراقب همه این موارد باشید."

برچسب‌ها: فرانسه پاتریس اورا تیم ملی فرانسه سنگال اخبار فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 Sporties_fa@1401/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi