خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

واکنش بالوتلی به حذف ایتالیا: می‌توانستم گل بزنم!

واکنش بالوتلی به حذف ایتالیا: می‌توانستم گل بزنم!
ماریو بالوتلی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، به ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایتالیا با قبول شکست برابر مقدونیه شمالی در مرحله پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر از صعود به این رقابت‌ها بازماند تا برای دومین دوره متوالی در جام جهانی حضور نداشته باشد.

ایتالیا در جریان این بازی شوت‌های بسیاری به سمت دروازه مقدونیه شمالی داشت اما نتوانست استفاده درستی از فرصت‌هایی که ایجاد کرده بود داشته باشد و در نهایت موفق نشد جز مسافران قطر قرار بگیرد.
بالوتلی که در حال حاضر در سوپرلیگ ترکیه برای آدانا دمیراسپور بازی می‌کند در پاسخ به سوالی درباره حذف ایتالیا از مسابقات پلی‌آف به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« هروقت که می‌بازیم من نیستم. گفتن این حرف در حال حاضر آسان است اما پیش از بازی هیچکس به من فکر نکرد.»

این مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا با اشاره به توانایی‌های خودش در زمین اضافه کرد:« من این بازی را دیدم و موقعیت‌هایی برای ایتالیا به وجود آمد. من در برابر دروازه واقعا خوب گل می‌زنم. نمی‌گویم اگر من در بازی بودم ما می‌توانستیم در این بازی برنده شویم اما موقعیت‌هایی بود که بتوانم روی آنها گلزنی کنم.»

این بازیکن درباره شرایط مانچینی روی نیمکت آتزوری اظهار داشت:« من با او صحبت نکرده‌ام اما رابطه بسیار خوبی با این مربی دارم و خوشحالم که قرار است در ایتالیا بماند، خصوصا چون در طول این مدت حضور در تیم ملی موفق شده ایتالیا را قهرمان جام ملت‌های اروپا کند. طبیعی است که مردم ناراحت یا ناامید باشند. عدم حضور در قطر من را هم ناراحت کرد اما نباید فراموش کنید که او وقتی هیچکس انتظار نداشت ما را قهرمان یورو کرد.»

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا ماریو بالوتلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

80 Esteghlal Fc‌1401/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi