خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

بالوتلی: از نظر کیفیت چیزی از مسی و رونالدو کم ندارم

بالوتلی: از نظر کیفیت چیزی از مسی و رونالدو کم ندارم
ماریو بالوتلی معتقد است اگر در منچسترسیتی مانده بود، می توانست فاتح توپ طلا شود.

ماریو بالوتلی، مهاجم 31 ساله ایتالیایی آدانا دمیر اسپور که به تازگی به تیم ملی ایتالیا بازگشته است، در مصاحبه با اتلتیک اظهار داشت که کیفیت خودش را در سطح کیفیت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می بیند. همچنین پوشیدن پیراهن ایتالیا در یورو 2012 و رسیدن به فینال این رقابت به کمک بریس او مقابل آلمان را بهترین لحظات دوران فوتبال خود دانست. به گزارش طرفداری، ماریو بالوتلی در این مصاحبه در مورد بریس مقابل آلمان در یورو 2012 گفت:

به گمانم، آن بهترین لحظه دوران فوتبالم بود. تنها هدفی که دارم این است که به تیم ملی بروم و سعی کنم ایتالیا را به جام جهانی برسانم. همچنین در تلاشم تا با آدانا دمیر اسپور به یکی از سه جایگاه نخست جدول لیگ ترکیه برسیم. من می دانم چنین چیزی آسان نیست اما این ها احتمالاً دو هدفی هستند که اکنون در ذهن من حضور دارند، این دو مهم ترین چیزها برای من در این لحظه هستند. فکر می کنم همه چیز برای باقی دوران حرفه ای من می تواند به همین شکل باشد و این همان چیزی است که می خواهم، من فقط می خواهم به تیم ملی بازگردم. دو سال اخیر در مونزا و برشا برای من خیلی آسان نبود. مصدومیت هایی را نیز تجربه کردم. برای من حالت عادی این است که در تیم ملی حضور داشته باشم. چیزی که عادی نیست این است که من همراه تیم ملی نباشم. در نتیجه مشخصاً تلاش می کنم تا در ماه مارس و برای بازی های پلی آف همراه تیم ملی باشم و امیدوارم مانچینی مرا دعوت کند.

جدایی از منچسترسیتی
حتی در سالی که از منچسترسیتی جدا شدم، یک سال و نیم بسیار خوب را در میلان سپری کردم اما پس از آن، مشکلاتی داشتم. الان که سنم بیشتر است، می دانم که نباید در آن زمان از منچسترسیتی جدا می شدم. در تمام این سال ها دیدم که منچسترسیتی پیشرفت می کند و پیشرفت می کند. من می توانستم مانند سرخیو آگوئرو برای سال های زیادی در این تیم بمانم. وقتی در منچسترسیتی بودم، شاید می توانستم برنده یک توپ طلا شوم، در این مورد مطمئن هستم. اما می دانید، وقتی بزرگ می شوید، بالغ تر می شوید و بنابراین...

مقایسه با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو
من صد درصد مطمئنم که کیفیتم در سطح کیفیت کسانی مانند مسی و رونالدو است اما من فرصت هایی را از دست دادم، می دانید؟ این اتفاق ها رخ می دهد. امروزه، نمی توانم بگویم به خوبی رونالدو هستم چون رونالدو چند توپ طلا برده است؟ پنج؟ شما نمی توانید خودتان را با مسی و رونالدو مقایسه کنید، هیچ کسی نمی تواند. اما اگر در مورد فقط کیفیت یعنی کیفیت فوتبالی صحبت کنیم، صادقانه بگویم نیازی به حسادت ورزیدن به آن ها ندارم.

برچسب‌ها: ماریو بالوتلی کریستیانو رونالدو لیونل مسی منچسترسیتی تیم ملی ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

99 Esteghlal Fc‌1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi