خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,464

حضور ایتالیا در جام جهانی غیرممکن است

حضور ایتالیا در جام جهانی غیرممکن است
شایعه ای که ایتالیایی ها در خصوص حذف ایران و شانس دوباره آتزوری برای راهیابی به جام جهانی 2022 به راه انداخته اند، در حد خیال باقی می ماند.

طرفداری - فوتبال ایتالیا | روز گذشته رسانه های ایتالیایی به شایعه ای عجیب دامن زدند و با استناد به توییت مهرداد سراجی (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال)، در خصوص احتمال حضور ایتالیا در جام جهانی به عنوان جانشین ایران صحبت کردند. سراجی پیش از این در توییتر گفته بود حوادث رخ داده در استادیوم امام رضای مشهد و راه ندادن زنان به ورزشگاه، می تواند برای فوتبال ایران نگران کننده باشد. با این حال فرضیه ایتالیایی ها عملا هیچ اعتباری ندارد. اولینا کریستیلین، عضو کمیته اجرایی فیفا در خصوص این حواشی می گوید:

ما روز چهارشنبه در قطر جلسه اجرایی فیفا را برگزار کردیم و امروز مجمعی تشکیل دادیم که همه اعضا از جمله ایران در آن حضور داشتند. ما هرگز در خصوص حذف آنها از جام جهانی صحبت نکردیم.به فرض اگر چنین اتفاقی نیز رخ بدهد، یک تیم آسیایی دیگر جانشین آنها خواهد شد. بیایید ایده حضور ایتالیا در جام جهانی را از سرمان خارج کنیم چون غیرممکن است و تنها در یک آرمان شهر می توان آن را متصور شد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایتالیا تیم ملی ایران جام جهانی 2022

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

53 Esteghlal Fc‌1401/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi