خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رونی: وقتی ۱۴ ساله بودم، به فرگوسن گفتم خ..فه شو!

رونی: وقتی ۱۴ ساله بودم، به فرگوسن گفتم خ..فه شو!
رونی در ۱۴ سالگی پیشنهاد امضای قرارداد با منچستر یونایتد را رد کرده بود.

طرفداری | وین رونی اخیرا مصاحبه مفصلی با سان انجام داد و راجع به تیم سابقش منچستر یونایتد صحبت کرد. سرمربی فعلی دربی کانتی، فصل سخت و در عین حال موفقی را با این تیم سپری می کند. رونی تنها دلیل آغاز دوران سرمربیگری اش را نشستن روی نیمکت منچستر یونایتد در سالیان آینده عنوان کرد و از رد کردن پیشنهاد مربیگری اورتون در ماه های اخیر گفت:

تمام دلیل من برای شروع مربیگری، منچستر یونایتد بود. پیشنهاد مربیگری از اورتون دریافت کردم اما می خواهم روی نیمکت منچستر یونایتد بنشینم. می دانم که هنوز آماده این کار نیستم اما تمام برنامه ریزی های لازم را را انجام خواهم داد تا مطمئن شوم روزی به هدفم خواهم رسید.

رونی از تمایل الکس فرگوسن به جذب او در ۱۴ سالگی گفت:

وقتی ۱۴ ساله بودم، الکس فرگوسن قصد جذب من را داشت. او در حال مکالمه تلفنی با پدر و مادرم بود و آن ها گفتند “الکس پشت تلفن است، منچستر یونایتد تو را می خواهد”. من گفتم “به او بگویید خ..فه شو! من می خواهم برای اورتون بازی کنم”. پس از گذشت چند سال از آن اتفاق، فهمیدم که باید برای الکس فرگوسن بازی کنم. فرگوسن دلیل پیوستن من به منچستر یونایتد بود.

اسطوره و بهترین گلزن تاریخ باشگاه از مارکوس رشفورد انتظار زیادی دارد:

تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ منچستر یونایتد کار بسیار سختی بود. امیدوارم که رشفورد نادانی را کنار بگذارد و برای شکستن این رکورد تلاش کند. او اهل منچستر است. از شکسته شدن رکوردم خوشحال می شوم.

رونی به شوخی درباره کریستیانو رونالدو گفت:

کریستیانو خیلی خوب بود اما می توانست به طور همزمان آزاردهنده باشد. در حال حاضر به خوبی گذشته نیست اما همچنان می تواند آزاردهنده باشد.

درگیری با رونالدو در سال ۲۰۰۶:

ما هیچ وقت با هم مشکلی نداشتیم. بعد از بازی در تونل به او گفتم ناراحت نیستم که باعث اخراجم شدی. زیرا من هم در تمام طول نیمه اول سعی کردم باعث کارت گرفتن او بشوم. من انگلیسی هستم و او پرتغالی. در زمان بازی هیچ اهمیتی به اینکه هم تیمی و دوست من است نمی دادم اما بعد از بازی دوباره تبدیل به دوستان همیشگی می شدیم.

ریو فردیناند بازیکن بزرگی بود اما مغرور است. ما در منچستر حقوق بالایی می گرفتیم تا گل بزنیم پس باید فقط به همین فکر می کردیم. به او می گفتم توپ را به من یا رونالدو پاس بدهد و بازی را خراب نکند. گاهی اوقات فراموش می کرد که یک مدافع است.

کارلوس توز:

دو سال از بازی کردن در کنار او لذت بردم. برای بازی های لیگ قهرمانان اروپا او را از خانه به فرودگاه می بردم. نیم ساعت صحبت می کردیم اما حتی یک کلمه از حرف هایش را نمی فهمیدم. او فقط زیر لب جملاتی را زمزمه می کرد!

برچسب‌ها: منچستریونایتد وین رونی سر الکس فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

135 Reza Wampire1401/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi