خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

رونی: دوست دارم برنامه‌های فن خال، مدیریت انسانی فرگوسن و لج

رونی: دوست دارم برنامه‌های فن خال، مدیریت انسانی فرگوسن و لج
وین رونی علاقه دارد در صورتی که روزی به عنوان یک سرمربی مشغول به فعالیت شد، تلفیقی از اصول کاری سر الکس فرگوسن، لوئیس فن خال و ژوزه مورینیو را در سبک خود به اجرا در بیاورد.

به گزارش سایت گل، رونی طی 13 سال حضور خود در اولدترافورد، علاوه بر سه مربی یاد شده برای دیوید مویس و رایان گیگز هم بازی کرد، تا این که در نهایت راهی اورتون شد. او پس از دوره‌ای حضور در دی سی یونایتد، حالا بازیکن-مربی دربی کانتی است. از او سوال شد که دوست دارد کدامیک از خصایص مربی‌های پیشین خود را به ارث ببرد و پاسخ از این قرار بود:

آماده سازی فن خال، مدیریت انسانی فرگی و لجاجت مورینیو؛ فکر می‌کنم گاهی به این خصلت هم نیاز باشد. سم آلاردایس می‌دانست چه می‌خواهد. تنها می‌توانید ظرفیت‌های تیم خودتان را مدیریت کنید و این کاری بود که سم انجام می‌داد. مطمئن هستم وقتی وارد این عرصه شوم، راه و روش خودم را خواهم داشت.
رونی بیشتر دوران حرفه‌ای خود را زیر نظر فرگوسن سپری کرد و طبیعی بود که بیشتر تحت تاثیر او قرار بگیرد.

حیرت انگیز بود. روش کاری پیچیده‌ای نداشت. بزرگ‌ترین نکته، اعتمادی بود که به افراد می‌کرد. به دستیارانش برای اجرای تمرینات و همچنین بازیکن اعتماد داشت. مردم اغلب از صحبت‌هایش در رختکن می‌پرسند. خیلی اوقات فقط می‌گفت: «شما یازده نفر بهتر از آن‌ها هستید. بروید و برنده بازی شوید.»
وازا خاطره جالبی هم از بردن کریستیانو رونالدو به رستوران مک دونالد، در شب قبل از یک مسابقه دارد.

زمانی که به یونایتد رفتم، در ابتدای کار من و کریستیانو اغلب با هم خودمان را به مسابقات و تمرینات می‌رساندیم. یادم می‌آید شب قبل از یک بازی با هم به مک دونالد رفتیم چون یک ساندویچ بزرگ می‌خواست. آن‌ زمان خیلی نحیف بود و به همین خاطر می‌خواست وزن اضافه کند. من راننده خودرو بودم و او را به پنجره فروش رساندم تا بتواند یک ساندویچ بزرگ بخرد.
اسطوره فوتبال پرتغال این روزها در یوونتوس، هنوز هم به خاطر قوای جسمانی خود شهرت دارد. گفته می‌شود او روزانه شش وعده غذایی میل می‌کند و پنج بار چرت می‌زند تا در بالاترین سطح آمادگی به سر ببرد و همین برنامه سفت و سخت، رونی را به تحسین کردن هم تیمی سابقش وا می‌دارد.

نمی‌دانم با داشتن چهار فرزند، چگونه با این روند کنار می‌آید. یکی مثل رونالدو است که بدن فوق العاده‌ای دارد و یکی هم مثل من که هرگز بهترین اندام را نداشته‌ام ولی هنوز هم می‌توانم 90 دقیقه بازی کنم و هر روز در تمرینات حاضر باشم. هیچ دغدغه‌ای از بُعد جسمانی ندارم و وقتی با چنین چیزی مواجه شوم، از بازی کردن دست می‌کشم.

برچسب‌ها: وین رونی منچستریونایتد سر الکس فرگوسن مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

190 Badrud City1398/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi