خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

هتل مجلل کریستیانو رونالدو در مراکش

هتل مجلل کریستیانو رونالدو در مراکش
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ کریستیانو رونالدو با افتتاح پنجمین هتل خود این روزها به تیم ملی کشورش در راه رسیدن به جام‌جهانی ۲۰۲۲ کمک می‌کند.

فوق‌ستاره منچستریونایتد در حال حاضر دارای املاک مجلل در لیسبون، مادرید، نیویورک و جزیره زادگاهش مادیرا است. رونالدو، اسطوره پرتغالی، اکنون هتل «پس تانا CR۷» را در شهر مراکش افتتاح کرده است.

این هتل لوکس دارای ۱۷۴ اتاق، اسپا، مرکز تجاری، استخر و سالن بدنسازی است. قیمت اتاق‌ها از شبی ۱۵۸ پوند تا ۳۷۲ پوند است. پشت‌بام با استخر، منظره‌ای پانوراما از کوه‌های اطلس را به نمایش می‌گذارد. رونالدو به خاطر رژیم غذایی بسیار سالمش معروف است و مهمانان می‌توانند مانند CR۷ غذا بخورند و از منوی استخر «متمرکز بر غذاها و نوشیدنی‌های سالم» لذت ببرند. رونالدوی ۳۷ ساله گفت: «زمانی که اولین هتل را با گروه پس تانا در سال ۲۰۱۶ افتتاح کردم، هدفمان ایجاد یک برند بین‌المللی بود. از مادیرا شروع کردیم و به لیسبون، مادرید و نیویورک رسیدیم. افتتاح این هتل در مراکش ما را به شهر پنجم رساند. اما جدا از بحث اعداد و ارقام، نشان دهنده ارتباط من با کشوری است که به آن علاقه دارم و همیشه در آن از من به خوبی استقبال می‌شود.»

رئیس گروه هتل‌های «پس تانا» گفت: «شراکت بین گروه هتل پس تانا و کریستیانو رونالدو با اولین هتل در آفریقا وارد فصل جدیدی می‌شود. قاره‌ای که این گروه بیش از ۲۰ سال پیش بین‌المللی کردنش را آغاز کرد. و جایی که علاقه واقعی و بی‌قید و شرط به فوتبال دارند، چیزی که کریستیانو در آن تخصص دارد.»

سخنگوی هتل افزود: «رؤیا به واقعیت تبدیل شد. فراتر از هتل، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در فضای عجیب و غریب یکی از نمادین‌ترین شهرهای آفریقاست.»

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو هتل مراکش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

47 Reza Wampire1401/01/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi