خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

عالیشاه: این بازی 6 امتیاز دارد

عالیشاه: این بازی 6 امتیاز دارد
کاپیتان دوم پرسپولیس پیش از شهرآورد حساس ۹۸ گفت: برنده این بازی می‌تواند قهرمان لیگ شود.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان پس از چند هفته مصدومیت به زمین رفت و در دربی حساس ۹۸ هم در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار دارد و احتمالا یکی از مهره‌های تعویضی پرسپولیس خواهد بود.

عالیشاه پیش از رفتن به رختکن در ابتدا راجع به حضور هواداران گفت: جای خوشحالی است که هواداران حضور دارند و می‌توانند دربی را از نزدیک ببینند. امیدوارم در ادامه راه، حضور تماشاگران تداوم داشته باشد و کنار هم بتوانیم از فوتبال لذت ببریم. امیدوارم یک دربی فنی خوبی را ببینیم. هر تیمی برنده شود بیشتر راه قهرمانی را رفته است.

هافبک شماره دو پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به اختلاف امتیاز و حساسیتی که وجود دارد این بازی 6 امتیازی است. واقعا حضور تماشاگران باعث انگیزه است و به فوتبال و ورزشگاه روح می‌دهد. امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد چون کنسرت‌ها و... در فضای بسته با صد در صد ظرفیت برگزار می‌شود. پرسپولیس فقط به برد فکر می‌کند و امیدوارم انرژی مثبت‌ هواداران پرسپولیس مثل همیشه همراه تیم باشد.

برچسب‌ها: پرسپولیس امید عالیشاه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

42 ☫ ایران ☫1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi