خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,349

رکورد پشت رکورد برای مرد شکست‌ ناپذیر داربی ها ؛ عالیشاه

رکورد پشت رکورد برای مرد شکست‌ ناپذیر داربی ها ؛ عالیشاه
به گزارش فوتبال ۳۶۰، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس، به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان داربی در زمین حضور داشته باشد ولی رکورد استثنایی شکست‌ناپذیری این بازیکن حفظ شد. از آن مهم‌تر اما باید گفت که عالیشاه موفق شد یک رکورد مهم را به نام خود کند و رکورددار بیشترین بازی برای پرسپولیس در ادوار تمام لیگ شد.
عبور امید از افشین
افشین پیروانی مدافع سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس از سال 1373 در این تیم بازی کرد و به جز مقطعی کوتاه که در السد قطر حضور داشت، ۱۰ سال برای پرسپولیس بازی کرد. این بازیکن در مجموع ۲۰۴ بازی در لیگ برتر و لیگ آزادگان برای پرسپولیس انجام داد و حدود ۲ دهه رکورددار بیشترین بازی برای پرسپولیس در ادوار لیگ بود. بازی پرسپولیس مقابل استقلال، دویست‌وپنجمین بازی امید عالیشاه برای پرسپولیس در لیگ برتر بود و کاپیتان پرسپولیس حالا رکورددار بیشترین بازی در ادوار لیگ برای پرسپولیس است.

عالیشاه در سودای رسیدن به سلطان
امید عالیشاه در حال رسیدن به جایگاه ویژه‌ای در تاریخ پرسپولیس است. این بازیکن با حضور در ۱۶ داربی به صورت مشترک در رده چهارم بیشترین بازی برای پرسپولیس در این مسابقه است. عالیشاه در این ۱۶ بازی هیچ‌وقت بازنده از زمین خارج نشده و شکست‌ناپذیرترین بازیکن بزرگ‌ترین رقابت باشگاهی ایران به شمار می‌آید.

عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد. این بازیکن در مقطعی برای انجام خدمت سربازی به تراکتور رفت و به پرسپولیس بازگشت. امید عالیشاه در مجموع تمام رقابت‌ها ۲۶۷ بار برای پرسپولیس به میدان رفته و دومین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود.

رکورددار بیشترین بازی برای پرسپولیس علی پروین است که حدود ۴۰ سال است که این عنوان را در اختیار دارد و به نظر نمی‌رسید که بازیکنی بتواند به آمار سلطان رکوردهای پرسپولیس برسد ولی عالیشاه این شانس را دارد که در این فصل این رکورد مهم را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها: پرسپولیس رکورد امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس رکورد جدید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

1 پرسپـولـیـس1403/07/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi