خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

واکنش علی دایی به پیشنهاد سرمربیگری استقلال !

واکنش علی دایی به پیشنهاد سرمربیگری استقلال !
سرمربی پیشین تیم ملی و پرسپولیس به شایعه حضورش روی نیمکت استقلال واکنش نشان داد.
اخیرا احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که حسین فرزامی، پیشکسوت این تیم پیشنهاد حضور علی دایی به‌عنوان سرمربی در جمع آبی‌ها را به او داده بود.
سعادتمند در گفت‌وگویی که داشته، مدعی شده علاوه بر اینکه فرزامی ۸-۷ بار برای حضور علی دایی روی نیمکت استقلال صحبت کرده و علاوه بر آن، علی دایی نیز علاقه‌مند به پذیرفتن این پیشنهاد بوده است.
علی دایی که یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و سابقه بازی و سرمربیگری در پرسپولیس را دارد، در خصوص این اظهار نظر عجیب مدیرعامل سابق استقلال صحبتی نکرده بود که پس از ۲۴ ساعت به این موضوع واکنش نشان داد.
علی دایی در خصوص شایعه حضورش روی نیمکت استقلال در پیامی نوشت: «با احترام به هواداران محترم باشگاه استقلال، کسی با من برای سرمربیگری استقلال صحبت نکرده و بنده هم هرگز جواب مثبتی نداده‌ام، متاسفانه بعضی آقایان وقتی تاریخ مصرفشان تمام می‌شود، شروع به داستان سرایی می‌کنند.»
اظهارات سعادتمند در روزهایی که اخبارِ پیرامون علی دایی به موضوع سرقت از او مطرح بود، عجیب به نظر می‌آمد که آقای گل فوتبال جهان این موضوع را رد کرد.
علی دایی در حالی این شایعه را تکذیب کرد که پس از برکناری جنجالی از سایپا، پیشنهادات متعددی را رد کرده و با برخی باشگاه‌های خواهانش نیز به توافق نرسیده است.
پیش از شروع فصل صحبت از حضور علی دایی روی نیمکت تراکتور بود که بنابر دلایلی این انتقال نهایی نشد و در مقاطع مختلف نیز شایعه سرمربیگری او در تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و حتی تیم ملی هم شنیده شد که هیچ یک به سرانجام نرسید.

برچسب‌ها: پرسپولیس استقلال علی دایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

143 هلنـد1399/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi