خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,283

منچستریونایتد بر سر سه راهی بازسازی اولدترافورد

منچستریونایتد بر سر سه راهی بازسازی اولدترافورد
منچستریونایتد برای بازسازی ورزشگاه خانگی خود، سه گزینه را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش طرفداری و به نقل از دیلی میل، مهندسانی که منچستریونایتد با آن‌ها در تماس بوده است، سه مدل را به آن‌ها پیشنهاد داده‌اند. یکی از آن‌ها این است که کل ورزشگاه ۱۱۲ ساله اولدترافورد تخریب و ورزشگاه جدیدی در محل آن احداث شود. البته چنین طرحی چندان واقع بینانه نیست چون نیازمند این خواهد بود که در آن مدت، بازی‌های خانگی منچستریونایتد در ورزشگاه دیگری برگزار شود و از آنجایی که در شمال غرب انگلیس ورزشگاهی با گنجایش لازم وجود ندارد، نباید آن را جدی گرفت. طبیعتا بازی کردن در ورزشگاه خانگی تیم رقیب یعنی منچسترسیتی، حتی در حد یک احتمال مطرح نیست.

گزینه دیگر، افزایش ظرفیت جایگاه ضلع جنوبی ورزشگاه است؛ همان جایگاهی که در مجاورت ریل راه آهن بنا شده و سال‌هاست مانعی لجستیکی در راه افزایش ظرفیت این ورزشگاه محسوب می‌شود. ظاهرا این طرح، طرح مورد حمایت گلیزرهاست و همان طور که در خبرهای قبلی عنوان شد، می‌تواند ظرفیت ورزشگاه اولدترافورد را به حدود ۸۰ هزار نفر برساند. گزینه سوم هم توسعه تمامی اضلاع ورزشگاه ضمن حفظ ساختار فعلی را شامل می‌شود. انتظار می‌رود یونایتد به زودی همکاری با معمارهای مرتبط را به اطلاع هوادارانش برساند و در ادامه، از طرح نهایی خود پرده برداری کند.

برنامه ریزی منچستریونایتد برای مدرن سازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه اولدترافورد

برچسب‌ها: منچستریونایتد اولدترافورد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

139 Reza Wampire1400/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi