خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,117

سه ستاره‌کلیدی رئال در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

سه ستاره‌کلیدی رئال در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
رئال مادرید این روزها وضعیت فوق العاده‌ای را تجربه می‌کند. آنها هفته گذشته در یک بازی فوق العاده جذاب و دراماتیک یک بازگشت بزرگ را برابر پاری‌سن‌ژرمن رقم زدند و با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دادند تا به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده باشند.

از طرف دیگر وضعیت تیم کارلو آنچلوتی در رقابت‌های لالیگا نیز بسیار مطمئن و عالی است. آنها با اختلاف خوب و قابل قبول صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند و شانس اول کسب عنوان قهرمانی در این فصل از مسابقات لالیگا نیز به‌حساب می‌آیند.

رئال مادرید هفته آینده در یک بازی فوق العاده مهم در لالیگا به مصاف رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا خواهد رفت؛ دیداری که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و می‌توان گفت جذابیت آن دوچندان خواهد بود چرا که بارسا تحت هدایت ژاوی با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده و نمی‌تواند رقیب دست و پا بسته‌ای برای لوس بلانکوس باشد.

با این وجود یک نگرانی بزرگ برای رئال مادرید وجود دارد. سه ستاره کلیدی این تیم یعنی کاسمیرو، فرلان مندی و ادر میلیتائو تنها با دریافت یک کارت زرد دیگر از حضور در الکلاسیکو محروم خواهند شد. این در حالی است که رئال فردا شب به مصاف مایورکا خواهد رفت و باید دید آیا کارلو آنچلوتی از این بازیکنان در ترکیب اصلی خود استفاده می‌کند یا ترجیح می‌دهد پیش از ال‌کلاسیکو ریسکی انجام ندهد.

برچسب‌ها: رئال مادرید الکلاسیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

53 دایجست1400/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi