خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دنیلو: از هواداران یوونتوس عذر می‌خواهیم

دنیلو: از هواداران یوونتوس عذر می‌خواهیم
دنیلو بابت عملکرد ضعیف یوونتوس از هواداران این تیم معذرت خواهی کرد

دنیلو و خط دفاعی یوونتوس شب خوبی را سپری نکردند و نتیجه این شب بد، شکست 3-0 مقابل ویارئال در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا بود.

طرفداری | دنیلو، مدافع باتجربه برزیلی یوونتوس پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر ویارئال و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، در مصاحبه با اسکای ایتالیا از لزوم درس گرفتن از این شکست سنگین گفت:

این‌جا لیگ قهرمانان اروپا است؛ تیم‌ها در بالاترین سطح هستند و چنین اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد. باید از این شکست درس بگیریم چون باید بتوانیم در بالاترین سطح رقابت کنیم. باید تا پایان راه، تمرکزمان را حفظ کنیم. حین پیشروی خیلی نامتعادل بودیم و حریف ما را تنبیه کرد. اشتباهاتی مرتکب شدیم. باید پیشرفت کنیم و هرروز به تلاش ادامه دهیم زیرا جزئیاتی کوچک هستند که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند. درک آن‌چه که اتفاق افتاده، سخت است. فقط می‌توانیم بابت این نتیجه از هواداران یوونتوس عذرخواهی کنیم و برای آینده‌مان از این شکست درس بگیریم. این یک درس ارزشمند از لیگ قهرمانان اروپا بود.
صحبت‌های دنیلو در حالی است که ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس گفته بود تیمش مقابل ویارئال خوب بازی کرده و اگر قرار بود یک بار دیگر مقابل ویارئال قرار گیرد، بازهم تیمش را با همین رویکرد به میدان می‌فرستاد.

برچسب‌ها: یوونتوس دنیلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

60 Esteghlal Fc‌1400/12/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi