خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

دنیلو: خط دفاع یوونتوس در وضعیت اضطراری است

دنیلو: خط دفاع یوونتوس در وضعیت اضطراری است
دنیلو گفت گلی که یووه مقابل ویارئال دریافت کرد، روی سازمان‌دهی بد آن‌ها زده شد

دنیلو، مدافع 30 ساله برزیلی یوونتوس اعتراف کرد گلی که امشب مقابل ویارئال خوردند، روی سازمان‌دهی بد دفاعی بوده است.

طرفداری | دنیلو، مدافع یوونتوس که در ثانیه‌های ابتدایی بازی پاسِ گل دوشان ولاهوویچ را ارسال کرد، پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ویارئال در مصاحبه با مدیاست گفت:

گلی که خوردیم روی بی‌نظمی خط دفاعی ما بود. چنین جزئیاتی نتیجه یک بازی را تعیین می‌کنند. باید بیش‌تر مراقب می‌بودیم. اگرچه یک بازی دیگر مانده و در تورین باید برای برد بازی کنیم. خط دفاعی یوونتوس در وضعیت اضطراری است. خیلی از بازیکنان در آمادگی کامل نیستند و در بهترین فرم قرار ندارند، حتی در همین بازی هم این را دیدیم. با این حال فکر می‌کنم در کل خوب بازی کردیم. ما در حال رشد هستیم. در فوتبال به ثبات نیاز است. طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته‌ایم و اکنون در حال رسیدن به ثبات هستیم. باید در هر بازی فصل فارغ از تورنمنت بودن یا لیگ، رویکرد خوبی داشته باشیم.
یوونتوس امشب جورجو کیه لینی و دنیله روگانی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت. لئوناردو بونوچی کاملا آماده نبود و در نیمه دوم به جای الکس ساندروی نه چندان مطمئن به میدان آمد. در اواخر بازی نیز ماتیا دی شیلیو به علت مصدومیت، جایش را به لوکا پلگرینی داد که او هم به تازگی از بند مصدومیت خارج شده است.

برچسب‌ها: یوونتوس دنیلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 Esteghlal Fc‌1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi