خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

لاپورتا: صحبت درباره هالند قیمتش را بالا می‌برد

لاپورتا: صحبت درباره هالند قیمتش را بالا می‌برد
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، حاضر نیست درباره شرایط جذب ارلینگ هالند از سوی این باشگاه صحبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره مذاکرات جدی بارسلونا با هالند برای جذب این بازیکن در تابستان پیش‌رو به گوش رسیده است.
این ستاره نروژی تا سال 2024 با بروسیا دورتموند قرارداد دارد اما بند فسخ موجود در قرارداد او در تابستان 2022 فعال خواهد شد و همین موضوع باعث شده که توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به جذب این بازیکن جلب شود.
پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مدعیان اصلی جذب این بازیکن نام برده می‌شد اما حالا بارسا با برگزاری چند جلسه موفق شده نامش را به این جمع اضافه کند.
گفته می‌شود خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز شخصا برای مذاکره با هالند به مونیخ سفر کرده و جلسات خصوصی‌ای را برگزار کرده‌اند تا بتوانند او را برای انتقال به بارسلونا متقاعد کنند.

لاپورتا در گفتگو با بارسا تی وی در پاسخ به سوالی درباره هالند گفت:« من نمی‌توانم در این باره حرفی بزنم چون قیمت او بالا می‌رود. ما برنامه داریم که این تیم را در تمامی خطوط تقویت کنیم. ما در حال کار روی این موضوع هستیم.»
رییس باشگاه بارسلونا همچنین اعلام کرد که تا زمان قطعی نشدن هیچ انتقالی تاییدیه‌ای از سوی این باشگاه منتشر نخواهد شد و اضافه کرد:« وقتی که بتوانیم خبری را مانند جذب پابلو توره اعلام کنیم، این کار را خواهیم کرد. من نمی‌توانم حرف دیگری در این باره بزنم. فقط این که ما در حال کار کردن برای حال و آینده این باشگاه هستیم.»
با این حال لاپورتا در جلسه با گروه‌های هواداری باشگاه درباره جلسه ژاوی با هالند اظهار داشت:« من هرگونه مذاکره درباره هالند را تکذیب می‌کنم. هیچ جلسه یا مکالمه‌ای نبوده است. درباره جلسه بین ژاوی و او در مونیخ باید بگویم که این موضوع به من مربوط نیست چون آنها دو ورزشکار هستند که می‌توانند با هم صحبت کنند. اولین کار من تماس با باشگاه او است.»

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 ☫ ایران ☫1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi