خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

ناراحتی بارسا از افشای خبر جلسه لاپورتا و هالند

ناراحتی بارسا از افشای خبر جلسه لاپورتا و هالند
باشگاه بارسلونا از این که خبر جلسه محرمانه بین ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، و خوان لاپورتا در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته ناخشنود است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد هالند با دورتموند تا تابستان 2024 ادامه دارد اما بند فسخ گنجانده شده در این قرارداد در تابستان پیش‌رو فعال خواهد شد و همین موضوع باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند.
هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که لاپورتا جلسه‌ای را با هالند برگزار کرده تا درباره شرایط این بازیکن برای آینده با او صحبت کند.
بسیاری از رسانه‌ها این خبر را تایید کرده و اعلام کردند که این جلسه در شهر مونیخ برگزار شده و حالا به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه بارسا از این که خبر این جلسه محرمانه افشا شده چندان خشنود نیستند.

ژولی گیو، قائم مقام دپارتمان بازاریابی این باشگاه، در گفتگو با یکی از رادیوهای اسپانیایی درباره افشای این خبر صحبت کرده است. گیو به RAC1 گفت:« بعضی مسائل هستد که باید در خفا مدیریت شده و حل شود اما این دست اتفاقات همیشه در این باشگاه رخ داده است.»
بارسلونا دوست ندارد هیچ اتفاق و موضوعی تلاش آنها برای جذب هالند را تحت الشعاع قرار دهد، چرا که لاپورتا باور دارد جذب این بازیکن نروژی می‌تواند انتقال کلیدی دوران مدیریت او در این باشگاه باشد.
آنها باور دارند که هالند می‌تواند به آنها کمک کند که بار دیگر به دوران اوج برگردند و این اطمینان وجود دارد که رابطه خوب مدیران بارسا با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن، شرایط را برای انتقال او به نوکمپ فراهم خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان لاپورتا ارلینگ هالند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

63 ☫ ایران ☫1400/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi