خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

کونته: اگ رونالدو نبود، یونایتد شب خوبی را پشت سر نمیگذاشت

کونته: اگ رونالدو نبود، یونایتد شب خوبی را پشت سر نمیگذاشت
آنتونیو کونته رمز پیروزی منچستریونایتد مقابل تاتنهام را، یک کریستیانو رونالدوی آماده می‌داند.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تاتنهام در مسابقه‌ای جذاب و پر گل، در خانه رقیب خود در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد و طبیعتا این نمی‌تواند نتیجه ایده آلی برای کونته باشد. این مربی در صحبت‌هایش گفته است:

شرح دادن علت این باخت دشوار است. به نظرم لیاقت ما باختن نبود ولی در عین حال باید درک کنیم که چگونه می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم. بازی خوبی ارائه کردیم ولی برای مدیریت کردن برخی لحظات، باید تجربه بیشتری به خرج می‌دادیم. یک مسابقه بخش‌های مختلفی دارد و شما باید بدانید چه وقت فشار بیاورید و ریتم کار را بالا ببرید، و چه وقت خونسرد باشید و عجله نکنید. ما از این نظر خیلی جا برای پیشرفت داریم.

تجربه خریدنی نیست. پس از چنین مسابقاتی است که تجربه‌تان افزایش می‌یابد. ما بازیکنان جوان زیادی در تیم داریم و امیدواریم پس از این بازی درس‌هایی گرفته باشند. ما ۱-۱ بودیم و سپس بعد از ۱-۲ دقیقه، حریف به گل دوم دست یافت. ما در این بازه گل‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی دریافت کرده‌ایم. می‌دانیم که اگر هدف‌مان حضور در رتبه‌های ابتدایی است، باید پیشرفت کنیم.

رونالدو؟ در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که امشب نشان داد بازیکن بسیار بسیار سطح بالایی است. رونالدو و لیونل مسی در این دوران، بهترین بازیکنان جهان هستند. این بازیکنان تعیین کننده هستند. اگر کریستیانو نبود، یونایتد شب خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت.

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد آنتونیو کونته تاتنهام هاتسپر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

91 Reza Wampire1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi