خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

پوگبا: کریس بهترین مهاجم تاریخ است؛ او هرگز مشکل تیم نبود

پوگبا: کریس بهترین مهاجم تاریخ است؛ او هرگز مشکل تیم نبود
پل پوگبا پس از برد ۳-۲ منچستریونایتد مقابل تاتنهام با هت تریک کریستیانو رونالدو، لب به ستایش از کریستیانو رونالدو گشود.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، رونالدو با یک نمایش فوق العاده نشان داد که هنوز هم مهره بسیار ارزشمندی برای تیمش محسوب می‌شود. پوگبا در مصاحبه پس از بازی گفته است:

بازی زیبایی بود. ما در زمان‌های درست به حریف ضربه زدیم و رونالدو هم کاری کرد که بهتر از همه انجام می‌دهد. نیازی به صحبت کردن در مورد کریستیانو نیست؛ همه او را می‌شناسند. او هرگز مشکل نبوده است. ما بهترین مهاجم تاریخ را در تیم‌مان داریم؛ او نمی‌تواند یک مشکل باشد. امروز عملکرد او و کل تیم بی نظیر بود. ما واکنش خیلی خوبی داشتیم و به تلاش ادامه دادیم. تیم تلاش کرد. ما دست از تلاش برنداشتیم. در نیمه دوم آن پاسکاری‌های مطلوب را نداشتیم و به نظرم فاقد تحرک لازم بودیم. در واقع به حریف اعتماد به نفس بخشیدیم و آن‌ها به همین دلیل به گل رسیدند. ولی کرنری نصیب ما شد که از آن به گل پیروزی بخش رسیدیم. این برد روحیه بخشی بود و ما باز هم به چنین چیزی نیاز داریم. ما به دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ هستیم و سایر رقبا هم چنین هدفی دارند.

برچسب‌ها: پل پوگبا منچستریونایتد کریستیانو رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

59 Reza Wampire1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi