خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

مروری بر رکوردهای رونالدو پس از دومین هت تریک او در انگلیس

مروری بر رکوردهای رونالدو پس از دومین هت تریک او در انگلیس
در جریان برتری ۳-۲ منچستریونایتد مقابل تاتنهام در لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۱/۲۲، کریستیانو رونالدو موفق به ثبت هت تریک شد. به مرور رکوردهای او پس از این هت تریک می پردازیم: کریستیانو رونالدو دومین هت تریک خود در لیگ برتر را تجربه کرد. (۲۰۰۸ مقابل نیوکاسل و ۲۰۲۲ مقابل تاتنهام) او با ۳۷ سال و ۳۵ روز سن، دومین بازیکن مسن تاریخ لیگ برتر است که موفق به هت تریک در این رقابت ها می شود. تدی شرینگهام در سال ۲۰۰۳ وقتی ۳۷ سال و ۱۴۶ روز داشت، هت تریک کرد. ستاره پرتغالی در تقویم ۱۳ سال اخیر میلادی، هر سال موفق به ثبت حداقل یک هت تریک شده است. رونالدو به رکورد ۵۹ هت تریک در دوران حرفه ای خود رسید. (۴۹ هت تریک در رده باشگاهی) رونالدو در ۲ بازی این فصل خود مقابل تاتنهام در لیگ برتر موفق به ثبت ۴ گل شد. رونالدو تاکنون ۱۴ بار موفق به گشودن دروازه تاتنهام در همه رقابت ها شده است. تاتنهام در میان تیم های انگلیسی، محبوب ترین رقیب این ستاره پرتغالی است. کریستیانو رونالدو با پیراهن منچستریونایتد در ۱۳ بازی خود مقابل تاتنهام هرگز شکست نخورده است. این بهترین رکورد شکست ناپذیری رونالدو مقابل یک تیم انگلیسی محسوب می شود.

برچسب‌ها: منچستریونایتد کریستیانو رونالدو لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

113 Reza Wampire1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi