خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,584

بحران بزرگ در اردوی پرتغال در آستانه پلی‌آف!

بحران بزرگ در اردوی پرتغال در آستانه پلی‌آف!
به گزارش مستر90، تیم ملی پرتغال در مسیر راهیابی به جام جهانی در مرحله اول پلی آف در دیداری دشوار میزبان ترکیه خواهد بود. تیم فرناندو سانتوس در عین ناباوری در گروه خود پس از صربستان در رده دوم قرار گرفت و حالا باید در گروه دشوار در پلی آف برای رسیدن به جام جهانی مبارزه کند. اما بحران در خط دفاعی تیم ملی پرتغال ممکن است این تیم را از رسیدن به این رویا محروم سازد.

روبن دیاز، مدافع میانی باکیفیت و پرتغالی منچسترسیتی اخیرا دچار مصدومیت شدیدی شده و بیش از یک ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. ژائو کانسلو نیز به علت دریافت کارت های زرد در مرحله قبل محروم شده و قادر به همراهی پرتغال در اولین مسابقه نیست. همچنین نلسون سمدو که معمولا در موقع لزوم به جای ژائو کانسلو در پست دفاع راست بازی می کند نیز مصدوم بوده و دیگر غایب پرتغال محسوب می شود. همچنین رناتو سانچز نیز در اولین بازی به دلیل محرومیت غایب خواهد بود.

پرتغال حتی در صورت برتری برابر ترکیه نیز احتمالاْ باید در فینال مقابل ایتالیایی بازی کند که با توجه به غیبت در جام جهانی 2018 هرگز نمی خواهد در این تورنمنت نیز غایب باشد. بدین ترتیب کار فرناندو سانتوس برای چینش ترکیب تیمش در مرحله پلی آف بسیار دشوار است و احتمالا حالا این تیم بیشتر حسرت غفلت در مقابل صربستان و از دست دادن شانس صعود مستقیم به جام جهانی را خواهد خورد.

برچسب‌ها: تیم ملی پرتغال ژائو کانسلو روبن دیاز رناتو سانچز نلسون سمدو منچسترسیتی لیل لیگ فرانسه فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

71 هعی یه...‍1400/12/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi