خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

رئیس لیل: تاکنون پیشنهادی از PSG برای رناتو دریافت نکردیم

رئیس لیل: تاکنون پیشنهادی از PSG برای رناتو دریافت نکردیم
رئیس لیل شایعات مربوط به پیشنهاد پاری سن ژرمن به این باشگاه برای انتقال رناتو سانچز را تکذیب کرده است.

برای ماه‌ها میلان در حال آماده کردن مقدمات انتقال رناتو سانچز از لیل بود اما به دلیل مشکلات روند انتقال مالکیت باشگاه میلان به مالکان جدید، وضعیت قرارداد‌های پائولو مالدینی و ریکی ماسارا و در نهایت ورود PSG به رقابت برای جذب رناتو سانچز، حال روسونری خود را در خطر از دست دادن این بازیکن می‌بیند.

مستر90 | در برخی از گزارش‌ها اعلام شده بود که PSG برای رناتو سانچز پیشنهادی 10 میلیون یورویی به لیل ارائه کرده است و دو باشگاه در حال مذاکره برای انتقال این بازیکن هستند. با این حال اولیور لتانگ رئیس باشگاه لیل در مصاحبه با رادیو مونته کارلو، وجود هرگونه بحث بین PSG و آن‌ها برای انتقال رناتو سانچز و اخبار مربوط به آن را تکذیب کرده است. لتانگ اعلام کرده باشگاه‌های دیگری نیز به بازیکن‌شان علاقه دارند و تاکنون یک باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهادی برای آن‌ها ارسال کرده است. لتانگ در مورد وضعیت رناتو سانچز، گفت:

بازیکنانی هستند که می‌توانند بروند و بازیکنانی هستند که اجازه جدایی از باشگاه را ندارد. بدون نام بردن از بازیکنی، ما می‌خواهیم که یک تیم رقابتی داشته باشیم. رناتو یکی از پسرانی است که هنوز یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. او می‌توانست تابستان گذشته به بارسلونا برود قبل از اینکه مصدوم شود. در حال حاضر نیز هیچ تماسی از سوی پاری سن ژرمن برای او نداشته‌ایم و پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم. باشگاه‌های دیگری هم به رناتو سانچز علاقه دارند. به خصوص یک باشگاه بزرگ اروپایی که قبلا برای ما پیشنهادی ارسال کرده است. این وضعیت رناتو در حال حاضر است.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه رناتو سانچز PSG اولیور لتانگ لیل اخبار لیل A.C. Milan

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 Sporties_fa@1401/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi