خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

واکنش جالب فابرگاس در مورد خرید احتمالی بارسلونا

واکنش جالب فابرگاس در مورد خرید احتمالی بارسلونا
به گزارش مستر90، سسک فابرگاس از سال 2014 پنج سال را در استادیوم استمفوردبریج گذراند و با لباس باشگاه چلسی دو قهرمانی در لیگ برتر و یک عنوان لیگ اروپا را در دوران حضور در غرب لندن کسب کرد. قرارداد آندریاس کریستنسن، مدافع 25 ساله و دانمارکی چلسی در تابستان امسال با این تیم تمام می شود و اخبار زیادی در مورد توافق او با بارسلونا منتشر شده است. سسک فابرگاس که چند سال با آندریاس کریستنسن در چلسی همبازی بود، به تمجید از شخصیت این بازیکن پرداخته و البته مدعی شد او باید تبدیل به بازیکن جنگجویی شود.

سسک فابرگاس گفت: "به نظر من آندریاس کریستنسن بازیکن بزرگی است، اما حالا قرارداد او با چلسی به پایان رسیده است. وقتی در سال 2014 به چلسی رفتم، او هر از گاهی با ما تمرین می کرد. کریستنسن یک بازیکن جوان بود که پیشرفت کرد و از همان موقع می‌توانستید نحوه بازی‌خوانی او را ببینید. اما من همیشه می گویم که گاهی اوقات آندریاس کریستنسن نیاز دارد که در زمین فوتبال کمی بداخلاق تر و خشن تر باشد، متوجه حرف من می شوید؟

آندریاس پسر بسیار خوبی است، و گاهی اوقات او ویژگی هایی از خود بروز می دهد که من مشابه آن را در اریک گارسیا، مدافع فعلی بارسلونا نیز می بینم. البته من اریک کارسیا را نمی شناسم و از نزدیک ملاقات نکرده ام. اما امروز در فوتبال اگر می‌خواهید بدون صدمه به بازیکن حریف کار او را دشوار سازید باید کمی محکم تر بازی کنید."

برچسب‌ها: سسک فابرگاس آندریاس کریستنسن بـارسلونا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

89 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi