خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

دور شدن بارسلونا از مدافع مدنظرش

دور شدن بارسلونا از مدافع مدنظرش
آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی، تمدید کردن قراردادش را با آبی‌های لندن رد نکرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کریستنسن با چلسی در تابستان به پایان می‌رسد و تلاش چند وقت اخیر سران این باشگاه برای تمدید قرارداد او بی فایده بوده و به همین دلیل بارسلونا که به دنبال جذب یک مدافع مرکزی در تابستان است، به جذب او ابراز علاقه کرده و می‌خواهد کریستنسن را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

به نقل از نشریه سان، با این حالا کریستنسن در آخرین مصاحبه‌اش، آبی‌ها را به ماندن امیدوار کرد. او گفت: "هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن دارم. آرزوی من همیشه این بوده که بخشی از یک تیم برنده باشم. باشگاه و مدیربرنامه‌های من مذاکرات زیادی در چند وقت اخیر انجام داده‌اند، اما من نمی‌خواهم فعلا خودم را درگیر این مسائل کنم و تمرکزم فقط روی فوتبال است. من بدون فکر کردن به قراردادم پا به زمین مسابقه می‌گذارم و این موضوع را کاملا به باشگاه و مدیربرنامه‌هایم سپرده‌ام و فقط تمرکزم روی پیشرفت کردن و بهتر شدن است. وضعیت سختی است، اما هیچ کس نمی‌داند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهند داد."

به جز بارسلونا، بایرن مونیخ نیز به جذب کریستنسن ابراز علاقه نشان داده و باید دید که مقصد بعدی کریستنسن کدام تیم خواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا آندریاس کریستنسن چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

78 ☫ ایران ☫1400/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi