خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تمدید قرارداد دنی آلوس با بارسا؛ بازی دو سر برد

تمدید قرارداد دنی آلوس با بارسا؛ بازی دو سر برد
به گزارش مستر90، دنی آلوس چند ماه قبل و با امضای قراردادی تا پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ برگشت.
بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که می‌توان آن را برای یک سال دیگر نیز تمدید کرد و با توجه به رضایت این باشگاه از عملکرد او در پست دفاع راست، این احتمال وجود دارد که این بند مورد استفاده قرار گرفته و قرارداد این بازیکن به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید شود.
حتی با این که آلوس در ماه نوامبر قراردادی را با بارسلونا به ثبت رسانده بود اما تا ژانویه نتوانست در ترکیب تیم ژاوی به میدان برود.
او در این مدت شش بازی انجام داده، عملکرد درخشانی را ارائه کرده، یک گل زده و سه پاس گل نیز برای دیگر هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده است.
آلوس علیرغم این که 38 سال دارد اما یکی از بازیکنان کلیدی ژاوی بوده که در حال حاضر هدایت بارسلونا را برعهده دارد و پیش از این هم تیمی این مدافع بوده است.

این مربی کاتالان می‌داند چطور باید بهترین بازی را از آلوس بگیرد و انتظار ندارد که این بازیکن تمامی بال راست را پوشش دهد چون می‌داند با توجه به سنش توانایی انجام این کار را ندارد.
ژاوی در یکی از دیدارها تصمیم گرفت که آلوس را درست کنار سرخیو بوسکتس قرار دهد و به این ترتیب نشان داد که بیشترین استفاده را از انعطاف پذیری این بازیکن برای حضور در ترکیب تیمش داشته است.
از سوی دیگر این بازیکن نشان داده که می‌تواند یکی از رهبران مهم بارسلونا در رختکن این تیم باشد و مدیران بارسلونا باور دارند که او می‌تواند الگوی مناسبی برای بازیکنان جوان حاضر در این تیم به حساب بیاید.
آلوس شخصا دوست دارد به حضور در نوکمپ ادامه دهد چون بازی در تیمی مانند بارسلونا، امیدهای او برای حضور در جام جهانی قطر را حفظ می‌کند.

برچسب‌ها: دنی آلوس بـارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

82 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi