خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

تضمین جدی دمبله به ژاوی پس از پنجره زمستانی

تضمین جدی دمبله به ژاوی پس از پنجره زمستانی
به گزارش مستر90، قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌‎رسد اما هنوز قرارداد جدیدی بین آنها به امضا نرسیده است.
جنجال‌های بسیاری در هفته‌های اخیر پیرامون شرایط این بازیکن ایجاد شد و حتی کار به جایی رسید که مدیران بارسا به او اولتیماتوم دادند که باید در ژانویه از این تیم جدا شود.
اتفاقی که در نهایت رخ نداد و این بازیکن فرانسوی با رد کردن پیشنهاد تمام باشگاه‌ها تصمیم گرفت تا پایان مهلت قراردادش در بارسا بماند و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

در حالی که پیش از این گفته شده بود او دیگر جایی در ترکیب بارسلونا ندارد اما ژاوی تصمیم گرفت باز هم به دمبله فرصت بدهد و او نیز عملکرد خوبی را در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم به نمایش گذاشته است.
حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ژاوی پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی جلسه‌ای را با دمبله برگزار کرده و این ملی‌پوش فرانسوی در این جلسه به ژاوی که یکی از بزرگترین حامیانش است اطمینان داده که تمام تلاشش را تا زمانی که پیراهن بارسا را به تن دارد برای این تیم به کار خواهد گرفت.
دمبله این هفته در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو موفق به گلزنی شد و شادی پس از گلش را با سایر هم تیمی‌هایش تقسیم کرد تا به شایعات پایان بدهد.
چند روز قبل خوان لاپورتا نیز در چرخشی 180 درجه‌ای مدعی شده بود که امیدوار است این بازیکن بار دیگر احتمال تمدید قرارداد با بارسا را مدنظر داشته باشد.

برچسب‌ها: بـارسلونا ژاوی عثمان دمبله

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

55 Bᴀʀᴄᴇʟᴏɴᴀ1400/12/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi