خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ایجنت سابق بن عرفا: حاتم را برنده آینده توپ طلا می‌دانستند

ایجنت سابق بن عرفا: حاتم را برنده آینده توپ طلا می‌دانستند
گرا روایت‌گر داستان عبرت آموزی در مورد دوران حرفه‌ای یک فوتبالیست است. او بن عرفا را با بنزمایی مقایسه می‌کند که در لیون هم تیمی او بود و فقط ۹ ماه از او جوان‌تر است ولی به جایگاه کاملا متفاوتی رسید.

در پی کنار گذاشته شدن حاتم بن عرفا از لیست بازیکنان لیل به دلیل درگیری او با جاکلین گوورنک (مربی تیم)، مدیر برنامه پیشین این بازیکن یعنی فردریک گرا مصاحبه‌ جالبی با یکی از رسانه‌های فرانسوی انجام داده است.

به گزارش مستر90 و به نقل از RMC Sport، فوتبال‌دوستان قدیمی می‌دانند که بن عرفا روزگاری یکی از خوش آتیه‌ترین فوتبالیست‌های دنیا محسوب می‌شد ولی در ادامه راه، همه چیز باب میل این بازیکن فرانسوی پیش نرفت. گرا در این خصوص می‌گوید:

شرایط از نظر روانی، از مدت‌ها قبل و از همان دوران کودکی او نادرست بود. او همیشه پادشاه بود و پادشاه؛ همیشه از حق و حقوقش می‌شنید، نه مسئولیت‌هایش. وقتی متوجه استعدادش شدم و والدینش به من اعتماد کردند، عمیقا باور داشتم که این بازیکن برنده توپ طلا خواهد شد؛ در این حد مستعد بود. واقعا هدر رفت. شاید او بزرگ‌ترین استعداد هدر رفته فوتبال در قرن بیست و یکم باشد.
امثال کریستیانو رونالدو و کریم بنزما از سنین پایین سختکوش‌ بودند چون استعداد به تنهایی کافی نیست. یادم می‌آید یک بار در مارسی، حاتم با تصمیم دیدیه دشان روی نیمکت نشست. مشاور او به من گفت: «حاتم به این خاطر نیمکت نشین شد که از بازیکن حاضر در پست او انتظار می‌رود در دفاع مشارکت کند. ولی نمی‌شود از برنده آینده توپ طلا خواست که دفاع کند!». او این حرف را در حضور بن عرفا زد. این قطعاً به رشد یک پسر کمکی نمی‌کند. حاتم حالا ۳۵ ساله است ولی کل عمرش ۱۷ ساله می‌ماند. او یک کودک است.

زمانی که در تیم زیر ۱۷ ساله‌ها وکالت حاتم و کریم بنزما را بر عهده داشتم، به دیدن تمرینات‌شان رفتم. دیدم که کریم حاتم را به دقت زیر نظر دارد تا ببیند او چه کاری انجام می‌دهد. کریم دنبال این بود که یک حرکت را چندین بار تکرار کند. کریم به لطف حاتم فهمید که بهترین عضو تیم نیست و این که استعداد به تنهایی کفایت نمی‌کند. این موضوع به او انگیزه داد تا برای بهترین بودن تلاش کند و به خواسته‌اش هم رسید. حاتم اما فکر می‌کرد استعداد به تنهایی کارش را پیش می‌برد. هنوز هم این را می‌توان در عملکردش دید. مطمئنم برخی روانپزشکان با دیدن فردی به خیره‌سری حاتم، کلافه خواهند شد.
می‌پرسید ماجرای درگیری او با مربی تیم برایم جای تعجب داشت؟ نه، بین مغز و دهان حاتم هیچ فیلتری در کار نیست. عده‌ای به هر چیزی که می‌گویند فکر می‌کنند و عده دیگری هم هستند که هر چیزی به فکرشان می‌رسد را نمی‌گویند. حاتم هر آنچه که به فکرش برسد را قاطعانه بیان می‌کند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه حاتم بن عرفا کریم بنزما فردریک گرا لیگ فرانسه لیل المپیک مارسی دیدیه دشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

119 Sporties_fa@1401/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi