خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

چفرین: آنیلی یک غاصب، یک دیکتاتور و پوتینِ فوتبال است

چفرین: آنیلی یک غاصب، یک دیکتاتور و پوتینِ فوتبال است
چفرین، موسسان سوپرلیگ و مشخصاً آنیلی را انسان هایی بدون شرم توصیف کرد که در شرایط همه گیری ویروس کرونا و جنگ هم از اجرا کردن ایده های خود دست نمی کشند.

آندره آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس امروز از طرح جدید سوپرلیگ اروپا رونمایی خواهد کرد. الکساندر چفرین در آستانه این اتفاق، آنیلی را دیکتاتور خواند.

به نقل از مارکا؛ رئیس یوفا گفت:

آنیلی یک غاصب، یک دیکتاتور و پوتینِ فوتبال است. او انسانی بدون شرم و حیا است. وی حتی در شرایط جنگ [روسیه و اوکراین] دست برنمی دارد. شرم آور است. یکی از موسسان سوپرلیگ به من زنگ زد و عذرخواهی کرد اما دوباره آنها تلاش می کنند تا کارشان را دنبال کنند. سوپرلیگ یک ایده بی معنی و پوچ است.
آنها [باشگاه های سوپرلیگ] ابتدا در میان یک بیماری همه گیر این ایده مزخرف را مطرح کردند. اکنون می شنویم که آنها در حال راه اندازی آن در میان جنگ هستند. فکر می کنم آنها در یک دنیای دیگر و در دنیای موازی زندگی می کنند. برای آنها، هواداران همچون مشتری هستند اما برای ما هواداران همان طرفداران فوتبال هستند.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی الکساندر چفرین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

39 Esteghlal Fc‌1400/12/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi