خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,729

یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند

یزدانی و مرادمند به پادگان شهید نامجو انزلی رفتند
دو مدافع تیم فوتبال استقلال خودشان را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کردند تا دوران آموزشی سربازی خود را سپری کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، پس از اینکه محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال خودش را به پادگان نیروی دریایی شهید نامجو انزلی معرفی کرد، سیاوش یزدانی دیگر مدافع مشمول نیز راهی این پادگان شد تا دوران آموزش سربازی خود را سپری کند.

با توجه به اینکه ملوان در لیگ دسته اول حضور دارد و هنوز فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل این لیگ به پایان نرسیده، یزدانی و مرادمند می‌توانند راهی این تیم شوند. ملوانی‌ها تنها یک جای خالی در لیست خود دارند و تا فردا (12 اسفندماه) که پایان نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ دسته اول خواهد، فرصت دارند یک بازیکن تیم‌شان را کنار بگذارند تا بتوانند از یزدانی و مرادمند بهره ببرند.

با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، این دو بازیکن تنها زمانی می‌توانند برای تیم ملی بازی کنند که ستادکل نیروهای مسلح با درخواست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اجازه حضور آنها در اردوهای تیم ملی را بدهد.

یگان خدمتی یزدانی پیش از این سپاه بود اما با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات در لیگ برتر، او نمی‌توانست به فجر برود و ظاهراً یگان خدمتی‌اش تغییر کرده تا بتواند در ملوان بازی کند.

برچسب‌ها: استقلال سیاوش یزدانی محمدحسین مرادمند ملوان بندرانزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Esteghlal Fc‌1400/12/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi