خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

مدافعان استقلال فعلا دور ساپینتو می‌گردند

مدافعان استقلال فعلا دور ساپینتو می‌گردند
دو مدافع استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند.

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در شروع فصل گذشته لیگ برتر جزو نفرات اصلی و مورد اعتماد فرهاد مجیدی محسوب می‌شدند. این دو مدافع مرکزی در کسب نتایج مطلوب برای استقلال در نیم فصل اول لیگ گذشته نقش مهمی داشتند و برای قهرمانی تیم گام های بزرگی برداشتند.

رفت و برگشت یزدانی و مرادمند به استقلال اما باعث شده تا آنها از ترکیب اصلی تیم خود دور بمانند. یزدانی که مدت زیادی تمرین نکرده بود، هنوز از نظر جسمانی به شرایط ایده‌آل نرسیده و مرادمند نیز با وجود پایان خدمت سربازی و داشتن شرایط خوب بدنی اما همچنان اعتماد ساپینتو را برای حضور در ترکیب اصلی جلب نکرده است.

از این رو دو مدافع باتجربه استقلال در تمرینات با انگیزه بالا ظاهر می‌شوند و امیدوارند بتوانند در آینده با جلب نظر ساپینتو دوباره به ترکیب اصلی تیم خود برگردند. استقلال در خط دفاعی عارف غلامی و رافائل سیلوا را نیز در اختیار دارد و روزبه چشمی هم توانایی بازی در دفاع وسط را دارا است.

با این حال یزدانی و مرادمند برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال از هیچ تلا‌شی دریغ نمی‌کنند و باید دید چه زمانی آنها قادر خواهند بود به تیم خود کمک کنند.

برچسب‌ها: استقلال سیاوش یزدانی محمدحسین مرادمند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

56 Esteghlal Fc‌1401/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi