خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

گواردیولا:بزرگترین منتقد تیمم هستم.اما الان آن راتحسین میکنم

گواردیولا:بزرگترین منتقد تیمم هستم.اما الان آن راتحسین میکنم
به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچسترسیتی با کسب پیروزی خانگی ۴ بر یک برابر منچستریونایتد، با یک تیر دو نشان زد؛ هم در فتح دربی‌های این فصل دبل کرد هم فاصله ۶ امتیازی‌اش با لیورپول رده دومی را حفظ کرد.

پپ گواردیولا که تیمش حالا یک قدم دیگر به کسب چهارمین قهرمانی با این مرد اسپانیایی نزدیک شده است، پس از بازی به تمجید از عملکرد شاگردانش به خصوص درنیمه دوم مسابقه پرداخت و گفت با اینکه مربی سختگیری است، نمی‌تواند هیچ ایرادی از کار آنها بگیرد.

گواردیولا گفت: خب راستش باید بگویم اگر در نیمه دوم این بازی بهترین بازی فصل‌مان را ارائه نکرده باشیم، من دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام می‌دادیم تا بتوانم چنین ادعایی کنم. من مربی بسیار سختگیری هستم اما حد و حدود خودم و تیمم را می‌دانم و بازیکنانم را هم می‌شناسم، بنابراین باید بگویم با شناختی که از تیمم و بازیکنانم دارم، عملکرد آنها در نیمه دوم از هر نظر استثنایی بود.

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی افزود: یونایتد پیش از این مسابقه ۸ بازی نباخته بود. من اما نمی‌دانم که ما در نیمه دوم چند بار دروازه این تیم را با شوت‌های‌مان هدف قرار دادیم. به همین دلیل می‌گویم که بازی‌مان استثنایی بود. با این حال نباید فراموش کرد که بازی بسیار سخت بود. در واقع همه بخش‌های آن پیچیدگی‌های خودش را داشت. منچستریونایتد تیم بسیار خوبی بود اما ما مخصوصاً در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردیم. من بزرگترین منتقد تیمم هستم اما وقتی مانند امشب خوب بازی کنیم، فقط می‌توانم از آن تعریف کنم.

گواردیولا سپس درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر صحبت کرد و گفت: ۱۰ هفته دیگر به پایان لیگ مانده و ما در تلاش هستیم قهرمان شویم. باید همه امتیازات را تا پایان فصل بگیریم تا قهرمان شویم. من احساس می‌کنم که تا انتهای فصل خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد. هنوز بازی‌های سختی پیش رو داریم. ما ۶ امتیاز از تیم دوم جدول بیشتر داریم اما این یک اختلاف کاذب است چون آنها یک بازی معوقه دارند. من آرزو می‌کنم که تیمم تا پایان فصل همین جایگاه را حفظ کند.لیگ برتر انگلیس| منچسترسیتی، من‌یونایتد را به چهارمیخ کشید

برچسب‌ها: منچستریونایتد منچسترسیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

105 Reza Wampire1400/12/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi