خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

اسکولز:کلوپ نه؛ گواردیولا مربی سیتی خواهدشد

اسکولز:کلوپ نه؛ گواردیولا مربی سیتی خواهدشد
پس از قطعی شدن جدایی یورگن کلوپ از باشگاه دورتموند در پایان فصل جاری، بسیاری این مربی را جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی می دانند.به گزارش "مستر90"، این پیش بینی ها در شرایطی صورت می گیرند که هنوز هیچ خبر رسمی ای مبنی بر احتمال قطع همکاری باشگاه سیتی با مانوئل پیگرینی منتشر نشده است.

پل اسکولز، ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد، در ستون هفتگی خود در ایندیپندنت در همین رابطه نوشت :" شکی ندارم که کلوپ در فوتبال انگلیس مربی موفقی خواهد شد. از منچسترسیتی به عنوان یکی از مقاصد او یاد می شود اما اخباری که از منچستر به من رسیده، حاکی از آنند که گواردیولا پس از اتمام قراردادش با بایرن مونیخ در سال 2016، راهی منچسترسیتی خواهد شد.

فکر می کنم به موفقیت رساندن سیتی در لیگ قهرمانان، بزرگترین چالش دوران مربیگری گواردیولا خواهد بود. هرچند که به اعتقاد من، این امر بسیار دشوار است.وقتی گواردیولا سرمربی بارسلونا شد، این تیم با وجود سوم شدن در لالیگا و اختلاف 18 امتیازی با رئال مادرید قهرمان، در سال 2006 قهرمان اروپا شده بود و این مربی، ستاره های فراوان و باتجربه ای در تیمش داشت. در حالیکه منچسترسیتی با وجود برخورداری از بازیکنان خوب زیاد، تاکنون هرگز از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان فراتر نرفته است."

برچسب‌ها: پپ گواردیولا (سرمربی) بایرن مونیخ پل اسکولز منچستریونایتد یورگن کلوپ(سرمربی) دورتموند مانوئل پیگرینی(سرمربی) منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

345 جولیان ایلام1394/01/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi