خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

احتمال محرومیت پنج جلسه‌ای ستاره ایتالیایی PSG

احتمال محرومیت پنج جلسه‌ای ستاره ایتالیایی PSG
مارکو وراتی یکی از بهترین بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن طی سالیان اخیر بوده و به محبوبیت قابل توجهی بین هواداران این تیم دست یافته است. ستاره ایتالیایی در این فصل نیز نمایش‌های درخشانی از خود ارائه داده که شاید اوج آنها همین بازی هفته گذشته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا بود که او عملکرد خیره‌کننده‌ای در میانه میدان داشت.

با این حال، وراتی با 115 کارت زرد و 5 کارت قرمز در 368 بازی رسمی برای پاری‌سن‌ژرمن آمار عجیب و غریبی را به لحاظ دریافت کارت از خود به ثبت رسانده است. با این حال اکنون یک مورد انضباطی جدید برای هافبک ایتالیایی به‌وجود آمده که ممکن است باعث محرومیت سنگین او شود.
بر اساس گزارشی که اکیپ منتشر کرده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه مارکو وراتی را به دلیل اظهاراتش بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن برابر نانت احضار کرده است. وراتی بعد از بازی مصاحبه‌ای انجام و در آن واکنش تندی نسبت به داوری نشان داد و تاکید کرد که از عملکرد آنها تا به اینجای فصل ناراضی است. او همچنین به شکلی صحبت کرد که به‌نوعی توهین تلقی شده و اصلا بعید نیست که این مسئله باعث شود وراتی پنج جلسه از همراهی تیم مائوریسیو پوچتینو محروم شود.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi