خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مژده به هواداران پاری سن ژرمن ؛ زوج مخوف ماندنی شدند

مژده به هواداران پاری سن ژرمن ؛ زوج مخوف ماندنی شدند
مدت هاست شایعاتی مبنی بر جدایی نیمار و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن به گوش می رسد. اما مارکو وراتی این شایعات را تکذیب کرده است. هافبک ایتالیایی پاریسی ها مدعی شده است زوج آتشین خط حمله قهرمان فرانسه در این تیم شاد و خوشحال هستند و قصد جدایی از تیم خود را ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، پاری سن ژرمن طبق معمول یکی از کانون های شایعه و گمانه زنی فوتبال اروپا محسوب می شود و هر روز یک خبر جدید در مورد این باشگاه به گوش می رسد. بحث تمدید قرارداد نیمار و کیلیان امباپه از یک سو و احتمال پیوستن فوق ستاره هایی چون لیونل مسی و رونالدو از سوی دیگر، باعث شده تا پاریسی ها همواره در صدر اخبار باشند.

مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پی اس جی که با مائوریسیو پوچتینو اوج گرفته و تبدیل به ستاره تعیین کننده خط میانی تیمش شده، معتقد است حفظ نیمار و کیلیان امباپه حیاتی است.

وراتی به رادیو مونته کارلو گفت:

وقتی نیمار و امباپه در ترکیب هستند، همه چیز ساده تر می شود. می توانند هر پاسی را به یک موقعیت خطرناک تبدیل کنند. نیمار و امباپه را در پی اس جی بسیار شاد و خوشحال می بینم و بعید می دانم قصد جدایی داشته باشند.
وراتی ادامه داد:

هر دو می دانند که برای باشگاهی بزرگ و قدرتمند بازی می کنند و طبعا من هم به نوبه خودم در تلاشم تا آنها را برای تمدید متقادعد کنم. این طبیعی است که با نیمار و امباپه قدرتی مضاعف خواهیم داشت. باهم زیاد حرف می زنیم ولی نمی گویم در چه مواردی. وقتی این دو مصدوم بودند، بارها باهم حرف زدیم و حس کردم که هر دو می خواهند در پی اس جی بمانند. هدف ما فتح لیگ قهرمانان است و این با نیمار و امباپه ساده تر خواهد بود.

برچسب‌ها: امباپه نیمار پاریس سنت ژرمن وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 Rɪϙᴜɪ Pᴜɪɢ (ح)1399/12/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi