خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

پورعلی‌گنجی حریف تمرینی سرسخت قرمزها

پورعلی‌گنجی حریف تمرینی سرسخت قرمزها
مدافع تیم ملی ایران این روزها پا به پای پرسپولیسی‌ها در تمرینات شرکت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پورعلی‌گنجی پس از پاره شدن رباط صلیبی‌اش در سوپر لیگ چین و تحمل دوری چندماهه از مستطیل سبز و طی کردن مراحل درمانی خود، حالا با پرسپولیسی‌ها کار با توپ را شروع کرده و تلاش می‌کند بار دیگر جایی برای خود در اردوی تیم ملی پیدا کند.

مرتضی پورعلی‌گنجی از هفته گذشته به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و با حضور در زمین نفت تهرانسر، دوباره مثل روزهای حضور در نفت تهران تمرینات خود را در این زمین زیر نظر یحیی گل‌محمدی دنبال می‌کند‌.

تصویر جالب تمرین دیروز سرخ‌ها مربوط به بخش آقا وسط و حفظ توپ است که مرتضی در آن حریف سرسختی برای مهدی عبدی، منوچهر صفروف، فرشاد فرجی، حامد لک و سید جلال حسینی بود.

نام‌ پورعلی‌گنجی همواره در شایعات نقل و انقالات حول پرسپولیس وجود داشته و حالا شاید پوشیدن کیت تمرینی پرسپولیسی‌ها کار انتقال او به این باشگاه برای فصل‌های آینده را قابل حدس‌تر کند.

برچسب‌ها: پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 ☫ ایران ☫1400/12/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi