خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

در صورت جدایی سیمئونه، مهاجم فرانسوی به بارسلونا برمی‌گردد

در صورت جدایی سیمئونه، مهاجم فرانسوی به بارسلونا برمی‌گردد
آنتوان گریزمان، مهاجم اتلتیکو مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی از بارسلونا بازی می کند، در صورت ترک اتلتیکومادرید در تابستان توسط سمئونه، ممکن است به نیوکمپ بازگردد.

به گزارش فوتبالی، گریزمان که سال 2019 با مبلغ 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، پس از دو فصل کابوس‌وار در این باشگاه، تابستان امسال با قراردادی قرضی به اتلتیکومادرید بازگشت.

با این وجود، بازگشت او به مادرید مطابق پیش‌بینی‌ها نبوده‌است و این مهاجم 30 ساله تنها 8 گل در 22 بازی برای تیم سیمئونه به‌ثمر رسانده‌است.

مدیران اتلتیکومادرید ظاهرا از مهاجم فرانسوی خود راضی نیستند و ممکن است او را به بارسلونا بازگردانند. دوران حضور مجدد مهاجم تیم‌ملی فرانسه ممکن است در انتهاب فصل 2022-2021 پایان یابد. در قرارداد گریزمان بندی وجود دارد که اگر باشگاه در حداقل 50 درصد از بازی‌های که او در دسترس دارد از او استفاده کند، می‌تواند در انتهای فصل قراردادش را با 40 میلیون یورو دائمی کند.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، به این بازیکن علاقه دارد و مایل به ماندن گریزمان در این باشگاه است. درحالی که باشگاه از عملکرد او راضی نیست و درصورتی که سیمئونه برای فصل آینده در مادرید نماند، احتمالا گریزمان نیز این باشگاه را ترک و به بارسلونا بازخواهد گشت.

پایتخت‌نشینان اسپانیایی از همین حالا تلاش خود برای جذب مهاجم جدید در تابستان پیش‌رو را آغاز کرده‌اند. داروین نونیز و دومنیک کالورت‌لوین درحال حاضر گزینه‌های اصلی روخی‌بلانکوس هستند. البته با توجه به شناخت فوتبال اسپانیا، اتلتیکومادرید روی نونیِز، مهاجم بنفیکا تمرکز بالاتری دارد.

برچسب‌ها: بارسلونا آنتوان گریزمان دیگو سیمئونه اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

102 ☫ ایران ☫1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi