خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

سکوت گریزمان در مورد بارسلونا شکست

سکوت گریزمان در مورد بارسلونا شکست
آنتوان گریزمان، ستاره گلزن اتلتیکومادرید ابراز امیدواری کرد همچنان در این باشگاه باقی بماند.
دوران دشوار حضور در بارسلونا در پایان فصل گذشته تمام شد و آنتوان گریزمان دوباره به خانه خود بازگشت. گریزمان، ستاره فرانسوی و باتجربه در اواخر فصل تابستان سال گذشته تصمیم گرفت دوباره و البته این بار به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید شود و تا اینجا که به نظر تصمیم این بازیکن درست بوده است. زدن هشت گل و ارسال دو پاس گل پس از ترک بارسلونا و در لباس روخی بلانکوس نشان می دهد شرایط برای آنتوان گریزمان در بازگشت به مادرید بهتر شده و خود این بازیکن نیز خواهان ادامه این روند است.
آنتوان گریزمان گفت: "با توجه به شرایط در باشگاه بارسلونا، همه چیز آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت. به همین دلیل علاقه داشتم دوباره زیر نظر دیگو سیمئونه در اتلتیکومادرید بازی کنم و این چیزی است که بیشتر از همه می خواستم. حقیقت این است که از شرایط فعلی لذت می برم و امیدوارم به کارم در اتلتیکومادرید ادامه دهم.
احتمال حضور در بوندسلیگا در آینده؟ من هرگز به بازی در کشور آلمان فکر نکرده ام. از زمان حضورم در رئال سوسیداد همیشه در جایی که بودم احساس راحتی می کردم. حالا نیز در اتلتیکو راحت و خوشحال هستم و نمی خواهم دوباره راهی تیم جدیدی بشوم."

برچسب‌ها: آنتوان گریزمان بارسلونا اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

94 ღmσнαммα∂ Tαнαღ (ح)1400/10/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi